bIsk0p Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Både jusk og urettferdighet. Jeg tenkte litt på dette her. Hvis det er HW som bestemmer hvem vinneren er, så må burde det tenkes på arbeid som er lagt i dette og hvor mye hjelp og utstyr som er utnyttet. Ellers kunne et spesialbestilt kabinett som er laget av ala "Pimp my ride" gjengen vært vinneren, noe jeg synes er litt kjedelig egentlig ... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 I det siste har jeg jobbet en del på prosjektet, men selvfølgelig så har jeg ikke nok lakk, og Europris selger den ikke lenger. Derfor får jeg ikke prosjektet ferdig i tide, og jeg kommer til å lakke kabinettet i en annen farge når den tid kommer. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Både jusk og urettferdighet. Jeg tenkte litt på dette her. Hvis det er HW som bestemmer hvem vinneren er, så må burde det tenkes på arbeid som er lagt i dette og hvor mye hjelp og utstyr som er utnyttet. Ellers kunne et spesialbestilt kabinett som er laget av ala "Pimp my ride" gjengen vært vinneren, noe jeg synes er litt kjedelig egentlig ... 6547752[/snapback] Hmm... tror jeg har liten sjangs da! Skal vi se: dremel, stikksag, båndslipper, sentersliper, plansliper, kappsag, stikksag, drill, osv... Mene nok om det, kan stille med kabinettet mitt. Men det blir uten HW og 5,25" rack. Behandlinga av det er ikke ferdig enda, så det ligger oppe i sarpsborg atm Hvor mange flere kan stille? Voter for lengere frist. litt nermere skolestart? Endret 30. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Voter for lengere frist. litt nermere skolestart? 6582088[/snapback] Agreed! Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Så hva skjer her, ingen moderator som sier ja eller nei? Ser ut som veldig mange kan klare det til slutten av måneden, vil bli mye bedre konurranse da, det er min mening. Petter Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Heisaan, Jeg utsetter fristen på konkurransen, hvilken dato er ønsket? Mvh, Ole Marius Lenke til kommentar
chase Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Heisaan, Jeg utsetter fristen på konkurransen, hvilken dato er ønsket? Mvh, Ole Marius 6587113[/snapback] Jeg, venter litt og ser hva andre foreslår, men jeg antyder ca en måned (?)... Petter Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg ser for meg at vi stopper når skolen begynner, 21.august. Er den grei? Moderatorene har ingen myndighet til å utsette konkurransen, dette er det jeg i sammsvar med hardware som gjør Lenke til kommentar
chase Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg ser for meg at vi stopper når skolen begynner, 21.august. Er den grei? Moderatorene har ingen myndighet til å utsette konkurransen, dette er det jeg i samsvar med hardware som gjør 6587158[/snapback] Høres greit ut for meg, jeg venter litt på deler, men ellers greit.. Se hva de andre synes... Petter Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 flott, da aventer jeg med å utsette til vi har en eksakt dato Lenke til kommentar
chase Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 flott, da aventer jeg med å utsette til vi har en eksakt dato 6587176[/snapback] Strålende, igjen Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ahh fine greier Håper bare jeg får kabinettet mitt snart! Vet ikke om jegt blir ferdig, men jeg kommer sikkert et stykke Supert at dere utsetter! Kunne vært fint med 21. ja^^ Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Rundt om skolestart høres perfekt ut Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Da fastsetter jeg datoen med dette til 21.august Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Da fastsetter jeg datoen med dette til 21.august 6590123[/snapback] Er den nye fristen 21.august!? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er den nye fristen 21.august!? 6591005[/snapback] Jupp Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Fine greier : ) Kanskje en liten, bitteliten større mulighet til at jeg blir ferdig da, men tviler : p Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Åååå..herlig! Reiser ut å modder litt nå.. Hadde aaaldri blitt ferdig til imorgen, men til skolestart skal jeg nok klare det! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hi d var hyggelig med en uventet utsettelse. Men tempoet mitt hadde ikke blitt satt ned eller forandret på grunn av datoen for arbeidsloggkonkurransen, for det viktigste er at prosjektet blir vellykket og at man tar den tiden det trenger uavhengig av tidsfrister så får datoen for når man blir ferdig, bli det det blir Uansett er det bare vinner, så da er det dumt å ta dyre snarveier bare for å tro at man vinner Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Bare en ting. Skal vi være ferdig til 21 eller skal kabinettet nomineres da? Dvs vi trenger ikke å være ferdig til 21 bare ha et så godt resultat at "brukerene" har lyst å stemme oss videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg