Gå til innhold

Sliter med antall emner pr. side

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Opera 8.5 og Windows XP SP2.

Samme hva jeg stiller i kontrollpanelet mitt eller øverst på "siste 24 timer" (røde felt), får jeg opp 50 emner på siden (og ingen mulighet til å bla flere sider).

Er det bare hos meg det er slik? Alt av informasjonskapsler er på (og fungerer fint ellers), og ingenting skal sperre for noe som helst. Jeg vil gjerne ha "siste 24 timer", og ikke "siste 24 minutter"...

Redigert: glemte bildet.

post-10564-1140517592_thumb.jpg

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste 24 timer viser maks det antallet du velger inne på siste 24 sider siden, valgene du gjør i kontrollpanelet har ingenting å si for den siden.

Da det er noen tusen nye poster i løpet av et døgn har det blitt satt en slik maksgrense, da veldig få faktisk vil navigere seg gjennom noen titalls slike sider.. :)

Lenke til kommentar

I det forrige forumet kunne man iallfall bla i sider (var det 8 sider mon tro?). Dette var en veldig kjekk funksjon de dagene jeg hadde god tid og ville lese mye, og så slapp jeg jo å gå gjennom alle underforum for å gjøre det.

Jeg vil iallfall ha lenger oversikt enn 100 emner (eller 50 som jeg faktisk får da uansett innstilling).

Forumet trenger jo ikke å hente alle på "siste 24 timer"-søket, bare første siden. Så kan det hente flere når man blar, akkurat slik det var før. Det skal ikke belaste forumet noe mer i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Eh, bare glem hele greia.

"Vis nye poster" gjør akkurat det som "siste 24 timer" gjorde før; 8 sider med de siste postene fra de fleste forumene.

Men her har du så forumet får kjør seg for hvert klikk: "Ubesvarte innlegg", 2230 sider. Det er flere enn selv jeg vil lese på en god dag :)

post-10564-1140520592_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...