Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Jeg trenger å vite hva ip-adressen på xboxen min er for å konfiguere zonealarm til å godta den når jeg kobler den bærbare pc'en min opp mot xboxen. Spm er hvordan jeg finner ut ip'en, eller om jeg kan gjøre dette på en annen måte for å få zone alarm til å godta xb'en.. Endret 21. februar 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 står ikke det i network settings på boxen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg tror ikke det står der når jeg har satt xboxen på automatisk ip. Mulig det er så lett, skal sjekke det, men jeg tviler igrunn på det. Takker for tipset iallefall:) Lenke til kommentar
jabathehutt Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Enkleste settet at ordne dette på er og sette fast ip på xboxen har gjort det selv siden det kan og hende at du må ha spesielle åpninger ut mot internett når du skal game. Så mitt råd sett fast ip. J Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Enkleste settet at ordne dette på er og sette fast ip på xboxen har gjort det selv siden det kan og hende at du må ha spesielle åpninger ut mot internett når du skal game. Så mitt råd sett fast ip. J 5641371[/snapback] Jeg prøvde dette nettopp, men uten hell. Network Adapter: USB Wireless Wireless Network: Connected Ip Address: Confirmed DNS : Failed Noen som har en anelse på hva som er feil? Har drevet litt med nettverk før, men det er så lenge siden at jeg har glemt en del om det. EDIT: Bare glem det, det tok bare noen min før den hadde fått "opdatert" seg. Alt virker fint nå Endret 21. februar 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå