tuxerator Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Skal ha et stillegående skjermkort, har sett på disse disse er det noen ulemper med disse? må jo bli ganske varme etterhvert? Endret 21. februar 2006 av tuxerator Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ulempen er at de ikke klokker like bra som sine brødre med aktiv kjøling. De er ofte litt dyrere også. Med god ventilasjon i kabinettet produserer de ikke mer varme enn sine viftebaserte brødre:) Dessuten får du ikke tak i toppkortene vifteløse:) Spørs på bruksområdet ditt da. Hva skal du ha det til? Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Ulempen er at de ikke klokker like bra som sine brødre med aktiv kjøling. De er ofte litt dyrere også. Med god ventilasjon i kabinettet produserer de ikke mer varme enn sine viftebaserte brødre:) Dessuten får du ikke tak i toppkortene vifteløse:) Spørs på bruksområdet ditt da. Hva skal du ha det til? 5640203[/snapback] Bryr meg ikke om de takler det nyeste av spill. Skal først og fremst bruke diverse programmer... kanskje litt Blender (3D program). Hvis de takler spill som CS så bør de iallefall holde mål. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg kjører er Ati 9600 vifteløs kort i min særdeles stillegående MediaPC (Pentium m løsning.. se tester hele maskiner --HTPC) Det drar CS uten problemer..... Hadde nok gått for https://prisguiden.no/product.php?product_id=29199 som gir rimelig fargeopplevelse også. Dessuten drar det også nyere spill Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 glemte å si at dette er PCI ekspress kort da. Vet ikke om du har et HK som støtter dette? Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 glemte å si at dette er PCI ekspress kort da. Vet ikke om du har et HK som støtter dette? 5640286[/snapback] joda, ser bra ut det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå