Ando Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Heisann alle sammen. Lurer litt på hva jeg egenlig må gjøre for å brenne "store" plater med brenneren min. Har fått noen tips fra andre om at jeg er nødt til å gjøre følgende: - Aktivere Overburn (Sette denne til 90min +) - Brenne med Disc-at-once / Av med multisession. - Og i tillge sette ned farten. Jeg har følgende maskin og brenner. MSI hovedkort med PIII 450 Mhz Soundblaster 64 AVE 256 MB RAM IDE ATA 66 kontrollerkort. Brenner = NY Yamaha CD-brenner CRWF1 IDE 44X/24X/44X http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=pl Riva TNT 2 ULTRA Bruker Nero 5.5.9.9 til å brenne med. Jeg klarte fint å brenne en musikk CD på 86 minutter (den fungerte ikke etterpå), men med DATA CD får jeg bare melding om at mediet er for lite. Går jeg inn på medie info står det oppført at min 800MB plate er 88MB/10min. Hvordan kan jeg gjøre noe med dette ? Håper noen har en løsning.. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Ando på 2002-09-19 13:16 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Ando på 2002-09-19 13:23 ] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hvilket brenneprog bruker du? tips: http://www.mmore.com/com/frameset.asp gå inn på news og last ned manualen i pdf Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du må slå av "multisession"... søk på forumet... er en hver uke (minst!) som spør om akkurat det... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ando Har du aktivert overburn i brenne programmet ditt. Det er ikke sikker at din brenner støtter overburn, For du skriver ikke vilken brenner du har, Brenne programm du bruker, Skriv ned alt så kan det hende at noen kan hjelpe deg. :razz: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Av med "multisession" på med "finalize disc". :smile: Uten så fungerer jo ikke audio CD'en din.. Og gi oss litt info om brenneren din da.. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Og bruk nyeste versjon av Nero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå