Gå til innhold

Retur til Komplett.no?

Anbefalte innlegg

Hei.

Lang historie kort: Jeg leverte ett skjermkort i retur til komplett.no pga Artifacts. Dette var ett Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz. Komplett fant feilen og skal sende meg ett nytt kort. Komplett er nå fri for gainward kortet og skaffer det ikke lenger. I steden for sender de meg ett

XFX GeForce 7800GTX 256MB GDDR3 eXtreme, 475MHz, PCI-Express,Dual-DVI/ViVo,Retail.

Jeg ringte de og spurte om jeg heller kunne få ett annet kort og eventuellt betale mellomlegget eller få pengene tilbake. Dette gikk ikke sa de, fordi de hadde problem med ett datasystem.

XFX kortet er sikkert ett vel så bra kort som Gainward sitt og sikkert bedre også. Men jeg har alltid hatt Gainward eller Asus kort. og er veldig godt fornøyd med de. Vil helst ha ett av de to tilbake.

Har jeg ikke noen valg enn å ta i mot XFX kortet eller har jeg rett til å velge ett annet?

Dette er ikke ment som ett angrep av komplett.no på noen måter. Har brukt de flere ganger og er fornøyd med de. Kommer også til å bruke de igjen. Trenger bare hjelp til finne ut hvilke valg jeg har her.

Vennligst hilsen

rubme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ikke tro at du vil bli skuffa for XFX kortet. Har et XFX kort selv og jeg vurderer sterkt et kort til til SLI oppsett.

5640088[/snapback]

Ja vi får satse på det. Sikkert ett okei kort. Noen som vet om viften støyer mye på XFX kortet?

Takker for svar.

Rubme

Lenke til kommentar

Ja, ifølge loven skal de tilby et tilsvarende kort eller bedre, hvis dette ikke er mulig får du pengene igjen. Jeg mener at du her har fått et tilsvarende kort eller bedre så du har nok desverre ikke noe sak hvis du allerede har vært i kontakt med dem. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja, ifølge loven skal de tilby et tilsvarende kort eller bedre, hvis dette ikke er mulig får du pengene igjen. Jeg mener at du her har fått et tilsvarende kort eller bedre så du har nok desverre ikke noe sak hvis du allerede har vært i kontakt med dem.  :thumbdown:

5640268[/snapback]

Okei. Ja de har jo gitt meg ett tilsvarende kort så jeg må nok si meg fornøyd.

Bare litt skuffet for at de ikke er villig til å la meg få ett annet kort hvorav jeg betaler ett mellomlegg. Burde jo ikke være for mye bryderi for de, men men.

Takk for info.

Lenke til kommentar

Skjønner hva dere vil fram med. Men i utgangspunktet så ønsker jeg jo å få samme kort tilbake. Er jo en grunn til at jeg kjøpte det kortet i utgangspunktet. Skjønner?

Jeg kjøpte Gainward kortet på "ukens tilbud" og jeg har sagt meg villig til å betale full pris for det (mellomlegget), hvis det er det som skal til for å få ett slikt tilbake. Men i og med at de ikke kan skaffe det så er jeg jo like langt.

Rubme

Lenke til kommentar
Alle NVIDIA GeForce 7800GTX kort er det samme

like raske, samme chipset og chip og til og med kjøler

^^

5640040[/snapback]

Ehm, nei? :nei:

XFX sitt kort har en annen type kjøler, kraftigere og visstnok litt mer støyende, og det er også klokket noe høyere en gainward sitt stock.

Så du kan nok si deg fornøyd med dette, en liten oppgradering sett på specs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...