Dings Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei, igjen! I gåt hentet jeg mitt nye Asus A7V333-R HK, men etter å ha montert alt skjer det ingenting etter at jeg trykker på powerknappen... Ikke så mye som et lite pip fra høytaleren en gang..(ok, der kan jeg jo ha koblet feil..) Jeg ser at alle viftene (CPU, Skjermkort og kabinett) går rundt men det er det eneste livstegnet.. :sad: Resten av maskinen er: POV GF4 4200XP Chieftec midi med 340W Apacer PC2700 256MB DDR Athlon xp 1700+ Dette er utrolig kjipt siden jeg har prøvd å få det til å funke siden i går... Kan det være kortsluttet eller har jeg gjort en så elementer feil at alle som leser dette sitter og ler av meg? (håper ikke det siste...) Mvh. Dings Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du har ikke stilt inn dip switchene riktig, akkurat det samme gjorde en kamerat av meg. Sett den på jumper free. Gjør nøyaktig det som står i manualen :smile: Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du har ikke stilt inn dip switchene riktig, akkurat det samme gjorde en kamerat av meg. Sett den på jumper free. Gjør nøyaktig det som står i manualen :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ja, gjør det som han sier, da virker det. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 OK, det var ikke helt som dere sa, emn jeg sjekket absolutt alle jumperne (ikke dipswitcher..) på HKet, og det viste seg at den som betsemmer om det skal komme lyd ut av PCspeekeren eller fra backpanelet var satt feil.. NÅ virker det!!! Tusen takk for hjelpen! (Har aldri følt meg bedre selv om ejg er syk og hjemme fra skolen i dag (kan det ha noe å gjøre med hoverkortet tro... hmm..) Mvh. Dings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå