Earendil Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Etter det jeg har hørt så har strykprosenten økt fra 40 til 70% etter den nye prøven kom, så staten kommer antagelig til å kutte ut noen spørsmål. 5642142[/snapback] Eg ser ingen grun til at Biltilsynet skal gjere prøva enklare for folk flest, ein av grunnane til at prøvene skal være "vanskelige" er fordi at ein vil sikre eit minimum av kvalitet. Kvifor skal desse krava bli senka, kun fordi at nokon strauk på teoriprøva? Eg strauk forresten den første gongen. Lenke til kommentar
Furore Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Spørsmåla på teoritentamen.no er ikkje like dei som er på den verkelege teoriprøven. Annleis formulert og fleire oppgåver der du må tolke situasjonen og velge ein handling som fremmar tryggleik, regler osv. Eg har tatt den to gonger og strauk begge gonger. Ganske flaut, fekk 8 feil den fyrste gongen og 9 den andre. Eg er riktig nok ikkje den beste på skulen, og har lett for å gløyme ting (pensum). Men det burde ikkje vere heilt umogleg å bestå den prøven. Lenke til kommentar
vet-ikke Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 får jeg like spørsmål på prøven som vi øver på prove.no, eller får jeg helt annt spørsmål? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Velkommen Og grattis for å vekket en 5 år gammel tråd. Nett-testene har selvsagt ikke kopiert de ekte prøvene til vegvesenet. Men mange av oppgavene kan likevel være ganske like. Så tjenesten er bare for å være til hjelp, og ikke for å hjelpe deg med å "jukse". Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Så spør man igjen: Hva er kvalitetesikret og ikke? Ta er tydligvis ingen standard på øvelsesprøvene, og noen av dem er satt opp som profittfeller uten kvalitetsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå