Mato Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 etter og ha sett alle epesodene av sesong 3 så langt er jeg ikke mer klok Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) I mine øyne så er er sesong 3 (sålangt i hvertfall) bedre enn sesong 2... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De skulle ikke tatt livet av Eko da Endret 4. november 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 I mine øyne så er er sesong 3 (sålangt i hvertfall) bedre enn sesong 2... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De skulle ikke tatt livet av Eko da 7216481[/snapback] Helt enig, sesong 3 er sånn jeg ser det nesten oppe på nivået til sesong 1 som etter min mening er noe av det beste innen TV serier noensinne Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 historien til Jin finner vi ut at fly ulykken finner sted i fremtiden(dato på CV), men ifølge siste episode av sesong 2 så stemmer ikke dette. Merkelig. Når fikk vi se denne CV'en? Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Aller først, drit bra Lost-guide du har lagd Dotten! Digg TvNorge har bestemt seg for å vente til etter nyttår med å starte sesong 3. Når de gjør det kan de sende hele sesongen kontinuerlig uten noen pauser. Noen eksakt dato er imidlertid ikke satt. Det kommer nok også litt an på når ABC har tenkt å starte opp igjen med sine episoder etter julepausen. 6993022[/snapback] Ifølge epguides.com så begynner ABC med Lost episode 7 7.Februar 2007. Om TVNorge skal gjøre som de har sagt og sende sesongen kontinuerlig så er det naturlig og tro at de vil ligge en uke etter ABC med en episode. For regner med at ABC skal sende den aller først, og siden begge kanaler sender om onsdager så er det vel uaktuelt at TVNorge sender samme episode samme dag som ABC. Så om TVNorge ligger en uke etter, så begynner TVNorge med Lost sesong 3 episode 1, første uken i Januar, onsdag 3.Januar og sender alle 22episodene hver onsdag etter hverandre.... ? I mine øyne så er er sesong 3 (sålangt i hvertfall) bedre enn sesong 2... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De skulle ikke tatt livet av Eko da 7216481[/snapback] Sesong 3 er bra synes jeg, men de to foregående sesongen var meget bra de og. Men har mistet litt sån nyskjerighet på hvilken overaskelser som kommer fra episode til episode. Den første sesongen var veldig spennende hvordan øyen var og ting skjedde. Nå er alt sån blitt mye mer naturlig, og om det neste som skjer er at det kommer en atombombe og sprenger hele øyen, eller jack våkner fra en lang drøm om og hele øyen ikke eksisterer så ville jeg ikke bli et snev overasket. Så på den måten har det gått veldig langt hele serien... Men digger det fremdels! Og det var en norsk nettside, tror det var privat, som handlet om lost. Men finner den ikke igjen. Husker ikke eksakt nettadressen, men det var lost-norge eller lostnorge, og så .org. Muligens .com eller .no også... Uansett, har ikke fått opp denne siden på noen måte. Noen som vet om den er nedlagt? EDIT: Fant nettsiden, var lost-norge.net! Endret 11. desember 2006 av cola_boy Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kan det vere http://www.lost-norge.net/ du var ute etter? Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Monsteret: [*]Er muligens det som får motoren i episode 1 til å eksplodere (merkelig "røyk" kan sees) [*]Har møtt Locke og Eko, uten å angripe. Dog angrep den Locke ved en anledning. [*]Drepte flyets pilot. [*]Er en røyksky. Kom ikke denne Røyken og tok Eko en gang da? Nå i sesong 3? Husker ikke helt, en stund siden jeg så det. Men Røyken er kommet tilbake i en eller anne episoden og skadet noen? Eller? Og må vi snakke sån som dette med skjult tekst? De som henger etter og ser på TVNorge, er de her og leser da? Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kan det vere http://www.lost-norge.net/ du var ute etter? 7478520[/snapback] Ja, jeg kom på det akkuratt. Genial side det, akkuratt som denne tråden! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Og må vi snakke sån som dette med skjult tekst?De som henger etter og ser på TVNorge, er de her og leser da? 7478593[/snapback] Neida, er ikke nødvendig. Som sagt i første post; Denne tråden vil følge det som er sendt i USA, så om du følger med på TVNorge, så er dette ikke stedet å være om du vil bli spoilet! Jeg får vel bruke juletiden på å oppdatere førstepost med det som er skjedd så langt i sesong 3 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Sawyer + pistol + Isbjørn på tropisk øy=død isbjørn Hehe. Riktig det. Og forresten bra jobb Dotten! Når begynner oppdateringen av sesong 3? Endret 19. desember 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har det blitt satt en dato som sesong 3 skal starte på her i norge? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er ikke satt noen dato enda, i følge tvnorge.no. Men det står at Lost er tilbake like etter nyttår så...vel det er like etter nyttår nå, så det bør bli annonsert noe snart. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 ikke? http://www.tvnorge.no/index_programoversik...l?tm=1168383600 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Ok, det så ikke jeg. Men da er jo saken grei. Lost starter offisielt igjen på tvnorge onsdag 17. januar. Takk Cilleron. Endret 1. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Onsdag 17. januar, den er grei. Takker så meget! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Det er bare et "Clip Show" som blir sendt den 10. Nedtur Uansett, her er sendingsdatoene for TVNorge: "A Tale of Survival" - 10. januar "A Tale of Two Cities" - 17. januar "The Glass Ballerina" - 24. januar "Further Instructions" - 31. januar "Every Man for Himself" - 7. februar "The Cost of Living" - 14. februar "I Do" - 21. februar Svensk TV4 er faktisk ferdig med episode 5 (S3) allerede. Vurderer å følge med her. De har desverre ikke noen dato for episode 6 I USA er ikke Lost tilbake før om 36 dager Endret 2. januar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Har gått igjennom sesong 1 i løpet av de siste dagene og i skrivende stund sitter jeg og ser på den siste episoden. Claire har bestemt seg for at barnet skal hete Aaron og Sun lurer på hva det betyr, Claire sier hun ikke er sikker, men nysjerrig som jeg er blir jeg nødt til å sjekke. I følge wikipedia betyr Aaron: "Styrkens fjell", kan dette være relevant for handlingen og det som skjer på øya, eller er det bare tatt fra løse luften Endret 20. februar 2007 av Termometer Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Så ut som dette var veldig bra laget. bra jobba Tørte ikke lese igjennom i og med at jeg leste teksten "Spoilerwarn" og at jeg følger med på LOST og lurer på om noe av innholdet av sesong 3 som ikke er sendt i norge ennå er med? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Åja, det har bare blitt sendt 5-6 av 26(?) episoder her I norge, så det er uten stor tvil spoilere her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå