Gå til innhold

For å ikke bli helt "Lost". En liten oversikt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De holdt nå seg for ørene om jeg ikke husker helt feil. Blir litt merkelig å lage støy ut av noe som ikke lager støy (For ordens skyld ikke helt sikker på om slik utladning lager støy eller ikke )

6190906[/snapback]

 

Kan jo ha vært andre ting i prosessen som har forårsaket lyden. Er ikke en ekspert på området, men sterk magnetisme kan antakeligvis forårsake litt av hvert.

Lenke til kommentar

Dotten: Poenget mitt var at vi har fått svar på veldig mye, men serien krever at vi må tenke oss til svarene. Hva er en serie uten mystikk og rom for tolkning? Jeg mener ikke vi kan kreve å få svar på alle de spørsmålene. Og de jeg summerte opp her, er ganske selvsagte fordi om det ikke er bekreftet svart på hvitt... :)

 

"Him" er leder ja, men er han det for The Others? Jeg definerer "The Others" som den gjengen vi har sett, som går i filler og har båt.

Hvem "Him" er, vet vi ikke nei.

At magneter kan gjøre folk friske, er omstridt. Men om det er noe som gjør folk på øya friske, så er det jo bare å legge sammen to og to for å finne det ut. Det er jo veldig sannsynlig at dette er feltet Dharma har forsket på og tuklet med av den grunn at folk blir friske og får spesielle evner.

 

Jeg føler faktisk at vi har fått svar på det aller meste. De sentrale tingene vi ikke vet noe om, er hvor "The Others" kommer fra, hva røyken og sikkerhetssystemet er for noe og hvorfor øya tydeligvis ikke er kjent for resten av verden utenom Dharma.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Kjempefin guide dette her, måtte nesten lese gjennom hele greia. En liten ting bare: På Generelle Mysterier har du "Hvem er føreren til "the Others"". Det kom vel ganske tydelig fram i siste episode at det var Henry Gale (ok da, så heter han ikke Henry Gale engang).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Lost minner meg litt om HL2...han fyren som  du av og til ser i HL2 kunnet vært i Lost også.

:!: Haha, det hadde vært sinnssykt kult!

 

Når starter sesong 3 ?

Ifølge Wikipedia så starter det, i USA, i morgen. Så? Noen som vet tid det begynner her i Norge? Vil TVNorge (eller var det TV2?) klare å sende sesong 3 samtidig som i USA slik som de ville tidligere?

Lenke til kommentar
TvNorge har bestemt seg for å vente til etter nyttår med å starte sesong 3. Når de gjør det kan de sende hele sesongen kontinuerlig uten noen pauser. Noen eksakt dato er imidlertid ikke satt. Det kommer nok også litt an på når ABC har tenkt å starte opp igjen med sine episoder etter julepausen.

6993022[/snapback]

Det hørtes meget bra ut. Takker så meget for svar. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nye svar:

 

Hva er kabelen som kom fra sjøen til?

- Strømforsyning og kommunikasjon til The Hydra

 

Hvem er "the others"?

- Mennesker som bor i en moderne landsby på øya. En eller flere av dem har bodd på øya hele livet

 

Hvorfor har det en tendens til å begynne å regne hver gang noe "action" skal finne sted?

- Fortsatt et ubesvart spørsmål, og dette skjer også i flashbacks

 

Hva er Dharma Initiative?

- Vi vet at det er et selskap som har hatt ansvaret for utføring av forskning på øya

 

Hvorfor har the others forlatt bunkersen som CLaire ble holdt fanget i?

- Fordi det var en lurebunkers

 

Hva er det som gjør at man tilsynelatende blir helbredet?

- Et naturlig men spesielt magnetfelt

 

Hvordan kan det ha seg at Sun ble gravid når Jin er steril?

- Hun var utro med engelsklæreren

 

Hvorfor tok "the others" tester av Walt?

- Fordi de hadde mistanker om at han var spesiell

 

Hva var lyden og det skarpe lyset som fant sted i sesongavslutningen?

- En implesjon

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...