Saftis Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei Er klar over at det renner over av slike tråder, men jeg vil helst ha anbefalinger knyttet mot utvalget til en bestemt butikk. Har en F/S 350W nå, frykter det blir for lite til å drive: *AMD X2 3800+ *ASrock939 SATA-2 hk *POV 7800GT *2xhd's *1xkabinettvifte *1xdvd-brenner ? Derfor vil jeg gjerne ha anbefaling på "billigste og beste" stillegående PSU blant utvalget Databutikken har. Så vidt jeg har forstått er Tagan veldig gode? De svir litt hardt i lommeboka, hva er minimum effekt jeg burde ha, og er evt. noen av de andre i utvalget tilfredsstillende? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ta en tagan på 480W du Sitter selv med en slik en og det oser kvalitet fra eske til kontaktene Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Enig der, har Tagan nå og det er ingen vei tilbake, neste PSUen min blir også en Tagan eller Tagan eller Tagan Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har ingen erfaring med Tagan selv, men jeg har lest mye bra om det merket her på forumet, så det er sikkert et godt valg. Jeg kan forøvrig si at Hiper 580W ikke er så veldig stillegående at det gjør noe, i allefall ikke på en PC som drar litt strøm (har hatt en slik strømforsyning selv en kort periode). Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 holder vel uten oc, du kan overleve http://www.extreme.outervision.com/ skal du følge denne så ligger du sikkert over 350 watt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har personlig en Tagan og den er utrolig stabil og støysvak. Ble virkelig overaska over Tagan! Så Tagan anbefaler på det varmeste.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hiper har også en 480 W PSU som er brukbar (og endel billigere enn 580 W). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå