Gå til innhold

Nytt uttrykk : supporthore?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde meg tre fine runder i dag på public, nærmere sagt TV2. Her var det to runder på machtuur og to på shariq. Dette endte med to gull og to sølv. Spilte support hele tiden. Våpenet er jo blitt helt sinnsykt! Både på avstand og i nærkamp murer det vekk alt i min vei. Spørsmålet mitt er : Vil denne klassen utvikle seg til en slags horeklasse? (ref: helihoring) Går det i det heletatt an som infanteri?

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en er god nok med noe vil noen før eller senere kalle deg ...-hore. F.eks (i shit you not) bunker-hore, rakett-hore, kniv-hore osv. Veldig mange som har konvertert til PKM nå, så skal ikke se vekk fra at PKM whore blir hylt i sinne titt og ofte i fremtida.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvordan jeg kan treffe bedre med PKM? Jeg prøver å skyte få skudd om gangen og jeg har prøvd å spraye, men treffer aldri...

5639885[/snapback]

Du må høyreklikke først, deretter plante siktet i skallen på fienden. Dør rimelig fort da ja. :innocent:

Jeg hora bra med den igår, knall våpen! Bra med noe som treffer der man sikter. Begynt å spille mer inf etter siste patchen nå som våpen har bedre acc.

EDIT: Er second-unlocken bedre enn PKM eller?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvordan jeg kan treffe bedre med PKM? Jeg prøver å skyte få skudd om gangen og jeg har prøvd å spraye, men treffer aldri...

5639885[/snapback]

Du må høyreklikke først, deretter plante siktet i skallen på fienden. Dør rimelig fort da ja. :innocent:

Jeg hora bra med den igår, knall våpen! Bra med noe som treffer der man sikter. Begynt å spille mer inf etter siste patchen nå som våpen har bedre acc.

EDIT: Er second-unlocken bedre enn PKM eller?

5639899[/snapback]

Jeg mener den er nøyaktig som helsikke, også i crouch/standing pos. men skader litt lite kanskje..

Lenke til kommentar

Enig med MrLee her. Unngikk alltid å spille support før, av den enkle grunn at man bare klarte å treffe folk ca. en gang hvert skuddår.. nu er det en hel del likere. Holder fremdeles en knapp på F2000 alt i alt, men PKM'en har så absolutt blitt ett dugandes alternativ pga. mye høyere magasinkapasitet bl.a.

Lenke til kommentar
Testet litt nå.... vil ikke si at PKM er ubalansert. Vil si at den endelig er brukbar...

5644127[/snapback]

Må si meg enig her ja.. Før patchen synes jeg Support var umulig å spille, av den enkle grunn at våpenet var for dårlig! Så og si "umulig" å treffe med mindre man var kun kort avstand unna, og fi ikke hadde oppdaget deg..

Lenke til kommentar

Hurraaa!!!

PKM er moro! Vanligvis er jeg et sånt stykke kjøtt andre trenger for å være gode. Men takket være PKM har jeg begynt å få friske tendenser!

Landet en Silver på tv2.no sin Wake i sted. For meg er det grunn å drekka en ØL. presise byger på lang/halv distanse gjør seg. Spes i åpent lende... Er som å skyte sild i tønne!!

Lenke til kommentar

hk21e_w_belt.jpg

der har du unlocken som virkelig vil gjøre Support klassen virkelig overlegen... (spesiellt hvis de legger på 2 zoomgrade;, ironsight og scope)

:tease:

(skjønt for realismens skyld burde de heller brukt MG3 :p (tyskerene bruker vel fremdeles denne de også... bare hellas og portugal bruker faktisk HK21 i europa så vidt jeg vet.)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Headshot på en fyr oppå haugen på bildet :w00t:

Dette var vel og merke før 1.20-patchen.

PKM er slik at den ikke blir mer unøyaktig etter hvert skudd, så det er bare spray-and-pray.

Og MG36 har jeg sammenlignet med PKM, og den er utrolig nøyaktig i forhold.

Dette var også før patchen, men PKM er nå endel tøffere, da.

post-61018-1141062234_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...