monzilla Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jeg hadde meg tre fine runder i dag på public, nærmere sagt TV2. Her var det to runder på machtuur og to på shariq. Dette endte med to gull og to sølv. Spilte support hele tiden. Våpenet er jo blitt helt sinnsykt! Både på avstand og i nærkamp murer det vekk alt i min vei. Spørsmålet mitt er : Vil denne klassen utvikle seg til en slags horeklasse? (ref: helihoring) Går det i det heletatt an som infanteri? Endret 20. februar 2006 av monzilla Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 tviler. av den enkle gunn at enhver person med en rifle kan fint drepe en support kis like enkelt som han kan drepe dem. ett heli må man ha spesifikt hardware for å drepe... Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Om en er god nok med noe vil noen før eller senere kalle deg ...-hore. F.eks (i shit you not) bunker-hore, rakett-hore, kniv-hore osv. Veldig mange som har konvertert til PKM nå, så skal ikke se vekk fra at PKM whore blir hylt i sinne titt og ofte i fremtida. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Dette blir gøy om jeg drar frem BF2 igjen. PKM var jo det absolutte yndlingsvåpenet mitt Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 support er dritgøy å spille, spesielt på city maps. men på ingen måte en hore klasse. gleder meg sinsykt til den nye MGen i boster packen, den ser helt vill ut. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 den er virkelig grom. tro meg. presis og kraftig Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som har tips til hvordan jeg kan treffe bedre med PKM? Jeg prøver å skyte få skudd om gangen og jeg har prøvd å spraye, men treffer aldri... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Noen som har tips til hvordan jeg kan treffe bedre med PKM? Jeg prøver å skyte få skudd om gangen og jeg har prøvd å spraye, men treffer aldri... 5639885[/snapback] Du må høyreklikke først, deretter plante siktet i skallen på fienden. Dør rimelig fort da ja. Jeg hora bra med den igår, knall våpen! Bra med noe som treffer der man sikter. Begynt å spille mer inf etter siste patchen nå som våpen har bedre acc. EDIT: Er second-unlocken bedre enn PKM eller? Endret 21. februar 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som har tips til hvordan jeg kan treffe bedre med PKM? Jeg prøver å skyte få skudd om gangen og jeg har prøvd å spraye, men treffer aldri... 5639885[/snapback] Du må høyreklikke først, deretter plante siktet i skallen på fienden. Dør rimelig fort da ja. Jeg hora bra med den igår, knall våpen! Bra med noe som treffer der man sikter. Begynt å spille mer inf etter siste patchen nå som våpen har bedre acc. EDIT: Er second-unlocken bedre enn PKM eller? 5639899[/snapback] Jeg mener den er nøyaktig som helsikke, også i crouch/standing pos. men skader litt lite kanskje.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Testet litt nå.... vil ikke si at PKM er ubalansert. Vil si at den endelig er brukbar... Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Enig med MrLee her. Unngikk alltid å spille support før, av den enkle grunn at man bare klarte å treffe folk ca. en gang hvert skuddår.. nu er det en hel del likere. Holder fremdeles en knapp på F2000 alt i alt, men PKM'en har så absolutt blitt ett dugandes alternativ pga. mye høyere magasinkapasitet bl.a. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Testet litt nå.... vil ikke si at PKM er ubalansert. Vil si at den endelig er brukbar... 5644127[/snapback] Må si meg enig her ja.. Før patchen synes jeg Support var umulig å spille, av den enkle grunn at våpenet var for dårlig! Så og si "umulig" å treffe med mindre man var kun kort avstand unna, og fi ikke hadde oppdaget deg.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Pøh! Support var bra før patchen og. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 14 jævla irriterendes uintresange tegn!! 5647217[/snapback] Du trenger ikke å skrive det når du quoter samtidig da... Jeg liker PKM nå. Jeg brukte den mye før også, men nå er det favorittvåpenet mitt, i hvert fall på karkand Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Pøh! Support var bra før patchen og. 5647281[/snapback] Enig! Ble faktisk temmelig hekta på support-klassen etter en bigwar hvor jeg oppdaget hvor knall den egentlig var Lenke til kommentar
omartinfly Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hurraaa!!! PKM er moro! Vanligvis er jeg et sånt stykke kjøtt andre trenger for å være gode. Men takket være PKM har jeg begynt å få friske tendenser! Landet en Silver på tv2.no sin Wake i sted. For meg er det grunn å drekka en ØL. presise byger på lang/halv distanse gjør seg. Spes i åpent lende... Er som å skyte sild i tønne!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg vant en 1 on 1 mot en sniper med PKM, og det var en dude som var riimelig habil (ikke bare som sniper) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) der har du unlocken som virkelig vil gjøre Support klassen virkelig overlegen... (spesiellt hvis de legger på 2 zoomgrade;, ironsight og scope) (skjønt for realismens skyld burde de heller brukt MG3 (tyskerene bruker vel fremdeles denne de også... bare hellas og portugal bruker faktisk HK21 i europa så vidt jeg vet.) Endret 27. februar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Headshot på en fyr oppå haugen på bildet Dette var vel og merke før 1.20-patchen. PKM er slik at den ikke blir mer unøyaktig etter hvert skudd, så det er bare spray-and-pray. Og MG36 har jeg sammenlignet med PKM, og den er utrolig nøyaktig i forhold. Dette var også før patchen, men PKM er nå endel tøffere, da. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 PKM er slik at den ikke blir mer unøyaktig etter hvert skudd, så det er bare spray-and-pray. Det stemmer nok ikke, best effekt får man med korte kontrollerte skuddserier, også med PKM Det er bare å legge seg ned foran en vegg og teste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå