Mato Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 i humor kattegorien går man for og ha det gøy , men det kan etter min mening være unødvendig mange reposter/unødvendige poster der . det er poster som : Dagens vits, gåte eller rim/dikt denne er for posting av vitser ol , ergo alle poster vitser her , og poster som indeholder enkelt vister blir som regel stengt . det er : SnowDOG's Picture Humor thread (obious modem warni denne fanger opp abselutt alle bilder , og di som poster bilder utenom får kjapt vite at det er feil av mod eller andre . SÅ hvorfår er det ingen moddiser som reagerer på alle postene med egnefilmklipp når vi har : Den lille filmklipp tråden denne skal jo fange opp alle filmklippen som blir postet , noen brukere er flinke og poster i denne , men di fleste lager bare en ny post . dette burde moderatorene bli mye flinkere til og slå ned på , ØD var flink til dette , sikkert pga han startet tråden . uansett vil det bli mere ryddig og mindre unødvendige tråder i forumet . Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da vil vel i grunn humor-kategorien kun bestå av de 3 trådene? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 egntlig ikke ,men det ville bli midre tråder ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Og du får FRYKTELIG vondt av at det er mange tråder der, du da? Det var jo leit å høre. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er jo skikkelig slitsomt å bla seg gjennom enkelte av de trådene, de har rett og slett for mange sider.. Nei, da er det bedre med nye poster iblant.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 vell jeg er innom sidnen hver dag , har ikke noe problem med og se hvor det er kommet med nye poster , probleme er det at di som bare lager enkelt poster ikke følger med i samletråden , og visaverse , ergo blir det dobletposter og reposter . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Da bør jo egentlig hele forumet bare bestå av 1-2 "Den store .........-tråden" i alle kategorier. Tenk deg for et mareritt å finne fram i 2000 sider lange tråder. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Disse trådene er til for å samle opp alle små filmer og bilder og lignende som ikke er så vanvittig morsomme at de fortjener en egen tråd etter min mening. Jeg er enig i at forumet er rotete slik det fremstår i dag, men det er idet hele tatt vanskelig å få ryddet opp da vi er nødt til å konsentrere oss om mer viktige deler av forumet og værre overtramp, som feks i PRS-forumet da man kan oppleve opphetete debatter o.l. Ikke en bortforklaring, men bare hva jeg synes om hvorfor det er slik. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 ja har merket at en del av moderatorene har trappet av uten at det egntlig her kommet noen nye til . og det du sa var og akkurat det jeg mente , kun utrolig geniale , bilder filmer eller vitser trenger egene tråde , resten kan legges i samletråder . btw hva er PRS forumet , kan ikke huse noen del som bare heter PRS Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Politikk, religion og samfunn. Vi har forøvrig fått like mange nye moderatorer som har sluttet, etter hva jeg vet . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Problemet er at humor er VELDIG individuellt. Det som er hysterisk morsomt for noen, er "whatever" for andre. Hvem skal bestemme hva som er bra og dårlig humor? Da blir det bare masse krangling. (Refererer til en tråd som endte i ren sjikane og skittkasting der en gutt ble skremt av et bilde på PC'n. Den ble stengt.) Skal "humorpolitiet" kommentere i alle trådene om de syns et topic er morsomt eller ikke, og dermed bestemme at andre ikke har bra humor? Det blir bare tull. Noen syns Monty Python er det morsomste som fins, andre bare trekker på skuldrene og syns det er teit. Endret 21. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 smak og behag uansett er det for mange filmer som får egenetråder . det burde være flere . før var det mye mere aktivitet i filklipp tråden og da , jeg har btw sluttet og poste filmer der , pga jeg har sett alt minst to ganger ( altså , ikke bokstavelig talt , men det meste er bare veldig likt noe jeg har sett før . ) så noe burde gjøres for og rydde opp der . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jo, men greia er at smak og behag er nettopp det, smak og behag. Individuellt. At ditt smak og behag er "bedre" enn andres smak og behag blir det bråk av. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 vell det blir vell mer eller midre opp til en eller flere moderatorer og vurdere ut fra hvordanfilmer/bilder/ol som er generelt likt blant brukerne her . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg