Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Tenkte jeg skulle la godtfolket få vite litt om prosjektet bandet mitt holder på med denne uka. Vi er ett Stoner/Alternative Rock/Metal band som nå etter andre forsøk er i ferd med å lage en vellykket demo. Demoen skal inneholde 5 spor og vil forhåpentligvis bli bra nok til at folk kan sette seg ned å høre på det Bandet består av 4 stykk og vi er 18, 19, 20 og 24 år gamle Denne posten vil inneholde bilder fra innspillingen og vil få linker til nedlastbare sanger så fort de er ferdig innspillt. Dag 1: Vi rigga opp trommesettet i studio og satte igang med å stille inn lyd. Brukte utrolige 3 timer på å spille inn trommesporene til alle 5 sangene. Bonus-track'en forsvant desverre under en crash, men var ikke det store tapet og vi gidder ikke spille inn trommesporet på nytt Ett par bilder fra dagens økt.. Endret 22. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Høres spennende ut, gleder meg til oppdateringer og det endelige resultatet! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Dag 3: Siden dag 2 ikke var noe å skryte over så lot jeg være å skrive noe om den Spillte inn alle basslinjene idag og brukte litt over en time på å få det til. Vi er nå halvveis med innspillingen og håper på å få det ferdig mixet til neste helg. Litt bilder fra dagens økt: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ETA til nedlastbare sanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå