Gå til innhold

Samsung D500 Hvordan ta av deksel?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett igjennom en haug med tråder, men ikke finnet noe svar...

Det jeg lurer som sagt på er om noen veit hvordan man tar av dekselet rundt skjermen, jeg må komme til under knappene på slide delen.

Opp knappen har sluttet å virke, er veldig plagsomt og håper det er mulig å fikse selv, noen som har vært ut for det samme forresten?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke levere den til service og betale for det... Har ikke garanti lenger, er vel bare 1 års garanti?

Så det blir uaktuelt...

tror dekselet er presset sammen, men må vel være en måte å få det fra hverandre hvis man vet hvordan? Har bare ikke lyst til å bruke makt :/

Lenke til kommentar
Garantien er på 5 år...avhengig av hva slags feil det er snakk om.

5642438[/snapback]

Garantien er ikke 5 år, den er enten 1 eller 2 år. Uansett så er det reklamaskonsrett i norge på enten 2 eller 5 år om varen er ment for å vare vesentlig lengre. Det ble vel nå avklart at en har 5 års reklamasjonsrett på mobil, selv om det strides om dette.

En garanti er noe produsenten gir deg for å forsikre deg om at du har iallefall en brukbar vare innenfor garanti tidsrommet.

Reklamasjon er nedfelt i den norske kjøpsloven og er ufravikelig. Den er nå så god at garantien fra produsentene sjelden gir deg noen fordeler utover dette. En garanti kan bare gå utover kjøpsloven, men ikke ta fra deg rettigheter i kjøpsloven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...