Marvil Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hoi, Sliter med problemet forklart på siden nedenfor, men skjønner ikke hvordan jeg skal løse det.. Har lastet ned COM-Disable-programmet, men når jeg kjører det, så bare åpner det et lite svart bilde i et halvt sekund, så lukkes det igjen.. Noen idèer..? http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;819036 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Du trykker på start knappen -> Velger kjør -> Skriver inn "cmd" og trykker enter. Skriv så innkommandoen du ønsker t.d. "comdisable /list" Programmet er "dos" basert, vinduet du får opp er "dos" vinduet, som forsvinner når programmet har kjørt ferdig. Ved at du åpner winxps kommand skall ("dos") vil du ikke oppleve dette. Skulle du få opp en feilmelding er det mulig du må navigere deg frem til hvor du har installert filen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Jepps, fant utav det til slutt.. Da må jeg bare finne utav resten.. Takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå