Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei. Jobber for tiden med et prosjekt, og i denne forbindelse leter jeg etter en liten skriver 20x20x10cm (??) til å skrive ut informasjon på "kvitteringsrull".. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne å lete, så jeg hadde satt stor pris på litt hjelp :-) Kriterier som må oppfylles - Må kunne installeres via USB (seriell?) interface på en standard linux-distro - Utskrift på rull, typisk kassalappstørrelse eller litt bredere - Økonomiske utskrifter (typisk 10 linjer x 200-300stk per dag) - Pris 500-2000kr. - Bør holde "industrikvalitet". Mvh. TH Lenke til kommentar
Teater Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 En rask google kom opp med disse resultatene, ellers har også mange online butikker i norge (f.eks. disse på Komplett) såkalte ”lappeskrivere”, disse er ikke industristandard, men kan kanskje hjelpe deg. Receipt Printer from Epson, Star, Ithaca & More Star Point of Sale Receipt Printers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ah. Takk så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå