deloner Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei Kan man innstallere Win2000 uten bootdisk? Skal innstallere Win2000 på ny harddisk, men kan jeg gjøre det direkte ifra cd? Hvordan gjør man det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
klure Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Gå inn i bios og se om du finner instillinger for Oppstartsrekkefølge/bootsequence. Der setter du CD-ROM til å starte opp først... Lenke til kommentar
deloner Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Hei Når det er gjort, vil alt gå av seg sjøl, eller må jeg skrive noe? Mener at jeg har sett at man må skrive noe..... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hvis cd'n er boot-bar (noe den skal være hvis den er orginal) så er det bare å sette inn cd'n. Etter BIOS-bildet så vil det stå f.eks. "Press ANY key to boot from cd" Skulle vel ikke være nødvendig å si hva du skal gjøre da ? :wink: Lenke til kommentar
deloner Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Hei igjen Fikk Win2000 da jeg gikk på Næringsakademiet, og den cd'en var det litt tull med.Har prøvd før å boote med den, men det eneste jeg havner opp med er c:..Får ikke annet valg, så da må jeg vel skrive inn noe? har lagt den inn på en annen maskin; men da hadde jeg win98 installert, så da gikk det greit da jeg skulle ha 2 operativsystem på maskinen.Men nå skal jeg installere win 2000 på en ny maskin, og der har jeg ikke noe operativsystem ifra før, og da går den ikke av seg sjøl (ikke her)...Er det ikke noe med 386 katalogen man skal skrive?? Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Skal gå å skrive "Winnt" også tror jeg. Altså: X: (Der X er CD-ROM'en) cd I386 winnt prøv det.. Lenke til kommentar
deloner Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har sjøl to w2k cd'er fra næringsakademiet og de fungerer meget bra begge to, så jeg sjønner ikke helt hvorfor du har problemer med de, hvis de ikke er gamle da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå