DementedAlbino Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har til nå brukt Sygate Personal Firewall, og er egentliog ganske fornøyd med denne. Problemet er når det er flere brukerkontoer på maskinen. Den lar bare brukeren som først logget på konfigurere programmer som skal få tilgang til nettet, og da er denne uaktuell for min del videre. Norton sin er jo ganske bra, men jeg vil ikke ha antivirus delen fra norton da jeg er kjempe fornøyd med NOD32, og i NIS 2006 går det ikke å velge bort antivirus ved innstalasjonen. Er der en bra brannmur til windows som støtter flere brukere på samme måte som norton sin gjør, slik at en ikke må bytte bruker hver gang en skal endre en konfigurasjon? Lenke til kommentar
Major Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 jeg ville ha oppgradert til sp2 der er det en bra brannmur:P Lenke til kommentar
persistent Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 BRuker selv Kaspersky Anti-Hacker og er kjempefornøyd, bruker den sammen med Kaspersky ANti-Virus og maskina går som en drøm i forhold til da jeg hadde Norton Internet Security-pakken. Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) ZoneAlarm er favoritten min, og er dessuten gratis til personlig bruk På filserveren kjører jeg Sygate Personal Firewall 5.5, pga. at den fungerer bra på win 2k3 server. Endret 1. mars 2006 av enl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå