lab161 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ser ut til at driver og sofware er riktig instalert. Skermene står "side by side". og jeg kan dra mapper over fra pc skerm til tv skjerm. Men når jeg starter en film, så spiller den av på pc-skjermen, mens lite skjer på tv`n. Bruker xp, kortet : elsa gladiac 311 Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Får du til å dra bildet over til TV'n? Ellers anbefaler jeg TVTool. For en liten hudrings får du programmet som løser alle TV OUT - problemer for nVidia - eiere. Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Ja, jeg kan dra bilde over. Det som er så bedritent er at dette fungerte meget bra i win98. I går instalerte jeg xp pro, og så har jeg dette kjipe problemet. Jeg instalerte tvtool, men fant ikke helt ut av det. Når pc skjermen er på så skrudde tv`n seg av og omvendt. Ikke veldig praktisk... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 har du prøvd å bare kjøre på skermen, uten monitor. Pass på at oppløsningen til tven er riktig da. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det som pleier å funke, er faktisk å sette TV'en som primary monitor. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Merk av "Dual View" i mode-menyen i TV-Tool, da. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tvtool funker glimmers ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå