Troxx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har et gammelt vrak som brukes på 40km/t sone mellom jobb og hjem. Kanalene var fulle av hull. Kappet dem i biter og polstret med isopor, hønsenetting og diverse.... sparklet pent og malte med lakk.. Bilen ser jo upåklagelig ut.. og bremser og div. er helt 100. Kan jeg forvente å få den PKK (EU) godkjent i september? Det er jo en viss forskjell i lyden når man dunker her og der. Bilen kjøres forsiktig og på småveier, så etikken her er jeg inneforstått med. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Sannheten er jo at et godt sjult resultat blir godkjent. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvis de ser etter slike "spor" etter hjemmelagde løsninger i kanaler (hvis du har mye rust ellers, eller har en bil som typisk ruster i kanaler), vil de gjerne prøve å kjøre inn et skrujern der det eventuelt er nærliggende å tro at du har sparklet. Men det skader ikke å prøve Forøvrig er det en enkel sak å sveise, hvis du har tilgang til et sveiseapparat. Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Bare for å svare på spørsmålet. Nei, det blir ikke godkjent. Men som CesiuM_e skriver er dette en enkel sak hvis du har tilgang til et sveiseapperat. Sikkert mindre arbeid å sveise det, en det er å sparkle det. + det holder mye mye lengre Endret 21. februar 2006 av leif666 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Som Morten B sier, så blir et godt skjult "reperasjon" godkjent.. Har flere ganger hørt om de som har kappa til en 2"4" (treplank) å slengt opp der hvor kanalene burde vært, sparklet, lakket/tectylert og fått dette godkjent.. Kommer bare ann på hvor mye de vil sjekke Edit: Sparka Leif ut på åker'n Endret 21. februar 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 eller så finne du noe plast å hiver rundt, som blir "kanal skjørt" Da kan de ikke gjøre noe som helst, grunnet at de ikke skal demontere noe som helst for å kontrollere. Jeg reparerte mine kanaler med glassfiber sammens med hjulbuene. De la ikke merke til noe som helst der. men nå er ikke kanalene mine ikke en del av det bærende karosseriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå