Niri Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei, vet dette ikke er det grommeste kabinettet man får, men liker ikke de med dør foran, derfor ble det q-tek sitt. Har noen bilder her så får dere si hva dere mener. Har ikke rydda kabler enda da, så der gjenstår en del. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg synes selv det var litt mange LED vifter, men det gir en stilig effekt da:) Jeg foretrekker vanlig vifter og heller lys utenom. Det gir bedre kontroll synes jeg. Men stilig var det da. Alt fabrikk lagt? Lenke til kommentar
Niri Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Ikke noe hjemmelaget enda nei, kunne vel sikkert kjøpt vannkjøling til samme pris som alle viftene og kjølerne men.. Litt sent nå, kommer vel neste gang Enig at det kanskje ble litt mye LEDs, men sånn er det nå blidt da. Er første PCn jeg bygger så. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Første du kan gjøre er jo å rydde litt :!: neida. Du kan jo stealthe dvdrom osv. beste da hadde vært å finne et orginalt deksel som satt der når du fikk det... sjekk tegningen min... den ble ikke så lett å skønne Håper du skønner hva jeg mener... ellers kan du bare spørre... Dette har jeg tenkt på de tre siste månedene Prinsipp__Trykk_deksel.bmp Lenke til kommentar
Niri Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Rydding må til ja, men er ikke så lett, med 1 ide harddisk, 2 sata disker, en cd rom, 3 pci kort med ledninger 5 kabinettvifter og et q-tec kabinett med dårlige løsninger.. hehe Endret 20. februar 2006 av Niri Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Syns det egentli så ganske kult ut før, men nå er det sånn middels Men den kjøleren du har på CPU, kjøper den bra? hvor mye betalte du for den, og kan du gi en liten review, ditt syn på den? Kompis skal kjøpe seg sånn, vil vite hva jeg misser Ellers, bruk bak hk-plata til rydding! Lag hull for gjennomføring hvis du må, liker de SilenX viftene, LED'sa på de, de er lixom mye mørkere enn "vanlige" LEDs i vifter syns jeg.. Lykke til! Lenke til kommentar
Niri Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Syns CPU kjøleren virker veldig bra, helt stille på minimum hastighet, bråker relativt greit på høyeste hastighet.. Hvis du har testet vf700 så er vel støyen omtrent lik som på den mener jeg. CPUen går bare ned 1 grad i idle med maks turtall.. Så det er jo ikke mye vits, ligger på 42-48 grader fra idle til load på min turtall. Alt i alt en veldig bra CPU vifte, betalte vel ca 500kr for den.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Okai, tnx Bare 1 grad? jaja, hvor mye hadde du den på før du fikk den kjøleren da? og hvilken socket er det? Har vf700, men kan ikke bruke den så gikk over til Big Typhoon Diggbar! Hører ikke en dritt! også er den en god kjøler (CPU temp: 30-35 Idle-Load) før: 35-40 idle-40-45-50 load! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Når det gjelder rydding, kan du jo begynne med å fjerne speakeren, den er BARE plagsom, og legger til en ledning i kabelrotet. Ellers må jeg si at det var smart av deg å kjøpe SlienX vifte, for det;) Jeg tenkte selv jeg skulle kjøpe 120mm SilenX blå LED til Ninja kjøleren (har ikke kjøpt den enda da) Men jeg fant ut at jeg heller tar 120mm SilenX "14"dB på den og heller lys i tillegg. Sånn hvis jeg ikke vil ha lys i PC'en (når jeg ser film og lignende) så kan jeg skru det av, uten å måtte koble fra viftene. Så jeg sitter med 1x 120mm 14dB, 2x 120mm 11dB, 1x 80mm 11dB og en 14dB chipset kjøler hjemme. (Kun 80mm vifta som er aktiv atm, men resten kommer inn snart:)) Og de to vifte kablene fra bak viftene, kan du jo stripse (eller sleeve), og på den måte få "mindre" kabler. Kabler som har så og si samme utgangs punkt (eller endepunkt) kan det være en fordel å stripse/binde sammen. Lenke til kommentar
Niri Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg tenkte selv jeg skulle kjøpe 120mm SilenX blå LED til Ninja kjøleren (har ikke kjøpt den enda da) Men jeg fant ut at jeg heller tar 120mm SilenX "14"dB på den og heller lys i tillegg. Sånn hvis jeg ikke vil ha lys i PC'en (når jeg ser film og lignende) så kan jeg skru det av, uten å måtte koble fra viftene. Så jeg sitter med 1x 120mm 14dB, 2x 120mm 11dB, 1x 80mm 11dB og en 14dB chipset kjøler hjemme. (Kun 80mm vifta som er aktiv atm, men resten kommer inn snart:)) 5645669[/snapback] Jeg kjøpte en av de nye silenX 120mm viftene, PRO er det vel de heter, og jeg må si at jeg ikke er 100% fornøyd med støyen, det er en tikke lyd i den som ihvertfall irriterer meg litt. Får du kjøpt den gamle modellen ville jeg heller gjort det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kan den tikkelyden være den sensoren som viften slår borti som sender turtallspulser? Den må jo slå borti et eller annet hver runde for å generere pulsene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg tipper det er feilvare! Jeg har ikke fått satt opp mine vifter enda, kun den 80mm. Og i de 20min maskinen levde etter det, så hørte jeg ingenting. Lenke til kommentar
Niri Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Jeg tipper det er feilvare! Jeg har ikke fått satt opp mine vifter enda, kun den 80mm. Og i de 20min maskinen levde etter det, så hørte jeg ingenting. 5651482[/snapback] De bråker litt, det står på sidene til vendur.no Det er feilvare de som er inne nå. Men det er jo ikke ille da. Men de gamle bråker minst. Endret 23. februar 2006 av Niri Lenke til kommentar
techs Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hiv i en katode vertikalt med HK så blir det Knæsj.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå