Xell Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jeg har tenkt å sette sammen en pc som skal bruker til dvd- og divx-avspilling og til opptak fra tv (capture) PC'en skal ha (ved siden av HK, cpu, psu +++): 1:dvd-spiller til avspilling av dvd og divx som er brent på cd. 2:skjerm-kort med tv-ut så jeg kan se filmer på tv'en (bør helst ikke behøve å ha vanlig monitor i det hele tatt) 3:tv-kort slik at jeg kan bruke pc'en til "vidoe-makin". Jeg har kable-tv... det hadde vært stilig å tatt opp fra flere kanaler samtidig... er dette mulig?? 4:hd... grei størrelse til opptak 5:nettverkskort slik at maskinen er tilgjengelig fra mine andre maskiner som skal foreta komprimering etter opptak. Ut fra dette trenger jeg input på hva som er rett skjermkort og tv-kort å velge. maskina skal ikke brukes til spilling så skjemkortet behøver ikke ha gode 3d egenskaper bare tv ut er bra. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Radeon VIVO klarer i alle fall noe av det du er ute etter. Video inn, ut med enten phono eller s-vhs. Ellers så hardu ATI sine ALL in Wonder kort der du i tillegg har også et tv kort/funksjonalitet med i pakka. Koster litt, men er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå