The.Arisen.One Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Topic sier sitt.... men ok: Når kan vi vente å se Unreal Tournament 2003, fullversjon, i norske hyller - mest sannsynlig? Gleder meg VILT Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 de har jo sagt tidligere at de skulle bli ferdig med spillet ca en måned etter demoen ble sluppet ut. Er jo bare finpussing dem har igjen, men vil nå håpe på at vi får det her til norge innen 3 måneder :smile: Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 på gamesmix.com står det at ut2k3 kommer 27.september Spillet skulle jo komme i august, da det ble utsatt til september. Forhåpentligvis spiller jeg orginalen av ut2k3 tidlig oktober. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 spillet skulle komme 3 kvartal, ikke august nøyaktig. Du kan forøvrig forvente at det er ferdig om 2 uker, haha. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Det er jo ferdiglaget da. Hvertfall i følge http://www.gonegold.com. Har release den 25. september, men trukke det er i butikkene før i begynnelsen av oktober. Novi, the little bitchin guru! Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 en som jeg går i klasse med sier at han har full versonen av UT2k3. På 2 cder. jeg har sakkt at det må være beta vers. men han blå nekter på det. gåt det ann at det full vers.? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Nei, siden fullversjon er på 3 CD'r UT2003 er ihvertfall i trykken nå. _________________ Med Vennlig Hilsen Frode Røhne - [[email protected]] Kromozon Studios - [http://www.kromozon.com] [ Denne Melding var redigert av: lavizh på 2002-09-20 18:29 ] Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Gulldiscen ble vel sendt idag... Regner med at vi i Norge får det en anelse senere enn amerikanerne, men det blir vel ikke så langt inn i Oktober tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå