Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ADHD? Får uansett lyst til å sende han på en gård hvor han kan trene og bli mennesklig igjen. 5640333[/snapback] Hadde nok ikke gjort så han hadde klart 110kg i benken 8-) tenk deg du hadde møtt den der typen på byen kl 3, han er 2m høy, og sterk som en okse. Tror jaggu ikke noen av oss har noe å stille opp med Burde gi han 3piller valium hver dag, og sette han på et madrass rom, med bind i kejften og øya. 5697231[/snapback] 3x15mg piller med valium hver dag Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sånn for tastaturet sin del håper jeg dette er skuespill, og noe som ikke skjer daglig 5642280[/snapback] Etter loadinga, begynner han og spille. 10 sekunder etterpå, slår han tastaturet mot bordet. Hvis det var fordi han døde, må han være gal (selv om han allerede er det)! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ble liksom bare sittendes å gape på slutten Hadde virkelig følelser for den escape knappen så det ut som.. såå lei seg når han såg den var borte :!: 5639983[/snapback] Jeg syntes det hørtes ut om han lo. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Ja nei vi såg denna på skolen her om dagen, og vi lo som vi grein. Priceless heile greiene! 5656855[/snapback] Skjedde da jeg viste filmen. *lol* Endret 23. mars 2006 av :P Lenke til kommentar
Six-shot Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Den ungen er syk! Men han var også sinnsykt morsom, jeg lo så hardt at jeg fikk pustevansker Endret 26. mars 2006 av Six-shot Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Bahaha.. Den fyren MÅ ha problemer..! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det må være skuespill. Så gal mennesker finnes ikke! Han klikker jo helt på slutten der. Ble ordentlig forbanna på han når han ødela tastaturet! Det er misshandling av et tastatur! Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det må være skuespill. Så gal mennesker finnes ikke! Han klikker jo helt på slutten der. Ble ordentlig forbanna på han når han ødela tastaturet! Det er misshandling av et tastatur! 5813415[/snapback] Han har nok ADHD eller noe sånn.. Å joda! Det finnes så gale mennesker.. Det gjør det! Tror ikke det er skuespill jeg.. han har ikke kontroll.. han hører sikkert stemmer eller noe sånt.. sinnsvak er han.. Han burde få behandlig.. I mellomtiden er det ekstremt morsomt for oss her i Norge å se på! Men gutten har det helt sikkert ikke godt.. Han sliter vel hardt på både skole og hjemme.. Men hvordan ble det filmet? Web-kamera? Det lurer jeg litt på.. Satt HAN det på selv..? WTF, liksom, sitter det noen og filmer? Men finfin film! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ikke se på filmen med en kamerat samtidig som du drikker cola. Det gjorde jeg igår og det kom nesten cola ut av nesa på meg, og det svei endel etterpå. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det må være skuespill. Så gal mennesker finnes ikke! Han klikker jo helt på slutten der. Ble ordentlig forbanna på han når han ødela tastaturet! Det er misshandling av et tastatur! 5813415[/snapback] Han har nok ADHD eller noe sånn.. Å joda! Det finnes så gale mennesker.. Det gjør det! Tror ikke det er skuespill jeg.. han har ikke kontroll.. han hører sikkert stemmer eller noe sånt.. sinnsvak er han.. Han burde få behandlig.. I mellomtiden er det ekstremt morsomt for oss her i Norge å se på! Men gutten har det helt sikkert ikke godt.. Han sliter vel hardt på både skole og hjemme.. Men hvordan ble det filmet? Web-kamera? Det lurer jeg litt på.. Satt HAN det på selv..? WTF, liksom, sitter det noen og filmer? Men finfin film! 5816526[/snapback] Kan da hende at han har søsken som vet at han "klikker", og satte opp et kamera for å dele begivenheten med resten av verden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 The parents are strongly encouraged to consider excorcism as a solution to this little devil. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 filmen er artig, lurer på om det er fake selv. Men en som bor i oppgangen her er spillegal, og da mener jeg spilleGAL, han har knust 3 eller 4 xbox kontroller, slått høl i veggen sin og faktisk prøvd og rive ned lcd tv`n til faren.. Han har AdHd men han unngår og ta pillene hvis han får muligheten.. Så det er en mulighet for at dette klippet er ekte Lenke til kommentar
Kazex Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Her lukter det menn i vite frakker...... Ikke si det.......søskenebarnet mitt er sånn å....... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hadde virkelig følelser for den escape knappen så det ut som.. såå lei seg når han såg den var borte :!: 5639983[/snapback] En kamerat av meg måtte ofre 5-tasten på nummertastaturet... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 jeg klarte ikke å se hele klippet fy faen for en unge... for en seiersdans når han trodde alt var fint. æsj. Men han burde bli sperret inne...seriøst... rapporter.. rapporter til menn i hvite frakker....hjelp.. Lenke til kommentar
hare1441 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan du tysk merker du med en gang at dette er skuespill og det er jeg helt siker på at det er! Og ikke si at jeg tar feil med mindre du kan flytende tysk! :!: Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 HAHA den var bra tror jeg har sett noe liknende. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor DUST! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva gjør et kamera der hvis det ikke er skuespill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå