Gå til innhold

Stakkars Tyske Barna


Kjekssjokolade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir ikke overrasket om det er fake. Sjelden småbarn er så verbalt teatralske som han der. Utsagn som "Tenk positivt, bare tenk positivt" og "Jeg har ikke bedt om dette" er som tatt ut fra norske barne- og ungdomsfilmer fra 1980-tallet.

5640383[/snapback]

Det kan jo aldri i verden være ekte.

Med mindre duden er spik spenna gæ'ærn da! som det også ser ut til :p

Lenke til kommentar
Blakstad: Ich habe eine neue pasienten für dich (Blei det riktig skrevet og grammatisk? Har ikke peiling på tysk og aldri hatt det på skolen.)

5641245[/snapback]

Tror det heter "Ich habe ein neuer Pazient für Ihnen", men det er jo en stund siden jeg hadde tysk også... :)

Som tidligere påpekt her kan det godt hende dette er fake, gutten sier jo ting som hører mer hjemme på en scene enn på et gutterom. På den annen side er det mer mellom himmel og jord enn vi kjenner til, og hva folk gjør når de er såpass pissed off kan variere sterkt, tror jeg. Nå blir jo avhengige mennesker helt rabiate når de blir fratatt dopet sitt, er det ikke slik MMORPG-addicts reagerer også? :p

Lenke til kommentar

Kan jo være at han virkelig er sånn....finnes sånne mennesker, med slike lidelser :no:

 

Det er synn på sånne, å dårlige mennesker ler av dem.....jeg er ett dårlig menneske :cry:

 

Men når vi ser på det på en annen side....han er iallefall spik spenna gern, håper for hans og andres skyld at han bare later som, for artig er det, alltig arti med slike folk :!:

Endret av kt600
Lenke til kommentar
Kan jo være at han virkelig er sånn....finnes sånne mennesker, med slike lidelser :no:

Det er synn på sånne, å dårlige mennesker ler av dem.....jeg er ett dårlig menneske :cry:

5641606[/snapback]

Han har det vel ikke verre av at folk ler av denne videoen... Se på det som hans avgift til samfunnet for å være en tulling. :p

Lenke til kommentar
Håper for gutten sin skyld at det er skuspill....  :roll:

5637978[/snapback]

 

Second that! :wow:

 

Omfg, vær så snill, send en video som viser at det er skuespill, vær så snill!

Mister alt håp om jordas fremtid ved å se sånne barn.. 4 minutter langt, egentlig ganske morsomt, men ble litt mye skriking og lite aksjon.. :!:

 

Huff og huff, vil ikke se bilder av stemmebåndene hans..

 

Var tyske soldater sånn før de gikk i "krieg"? :!:

Lenke til kommentar

5637978[/snapback]

Var tyske soldater sånn før de gikk i "krieg"? :!:

5643010[/snapback]

 

ja, alle skulle spille minst en runde kabal, å med di maskinene som fantes da, tok det lang tid å stokke kortene, så di fleste var sånn ja, ikke rart vi vant, di fikk må jo på ett eller annet tidspunkt fått flashbacks til den lange ventetiden di måtte gå gjennom under treningen at di fikk mentalt sammenbrudd på fronten....

 

tror jeg leste om noe sånt i en historietime vi hadde her i uka faktisk :roll:

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...