Gå til innhold

Stakkars Tyske Barna


Kjekssjokolade

Anbefalte innlegg

ADHD?

 

Får uansett lyst til å sende han på en gård hvor han kan trene og bli mennesklig igjen.

5640333[/snapback]

 

 

Hadde nok ikke gjort så han hadde klart 110kg i benken 8-)

tenk deg du hadde møtt den der typen på byen kl 3, han er 2m høy, og sterk som en okse. Tror jaggu ikke noen av oss har noe å stille opp med :p

 

 

Burde gi han 3piller valium hver dag, og sette han på et madrass rom, med bind i kejften og øya.

5697231[/snapback]

3x15mg piller med valium hver dag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Det må være skuespill. Så gal mennesker finnes ikke! Han klikker jo helt på slutten der. Ble ordentlig forbanna på han når han ødela tastaturet! Det er misshandling av et tastatur! :p

5813415[/snapback]

Han har nok ADHD eller noe sånn.. Å joda!

Det finnes så gale mennesker.. Det gjør det! Tror ikke det er skuespill jeg.. han har ikke kontroll.. han hører sikkert stemmer eller noe sånt.. sinnsvak er han..

Han burde få behandlig.. I mellomtiden er det ekstremt morsomt for oss her i Norge å se på! Men gutten har det helt sikkert ikke godt.. Han sliter vel hardt på både skole og hjemme.. Men hvordan ble det filmet? Web-kamera? Det lurer jeg litt på..

 

Satt HAN det på selv..? WTF, liksom, sitter det noen og filmer?

 

Men finfin film! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det må være skuespill. Så gal mennesker finnes ikke! Han klikker jo helt på slutten der. Ble ordentlig forbanna på han når han ødela tastaturet! Det er misshandling av et tastatur! :p

5813415[/snapback]

Han har nok ADHD eller noe sånn.. Å joda!

Det finnes så gale mennesker.. Det gjør det! Tror ikke det er skuespill jeg.. han har ikke kontroll.. han hører sikkert stemmer eller noe sånt.. sinnsvak er han..

Han burde få behandlig.. I mellomtiden er det ekstremt morsomt for oss her i Norge å se på! Men gutten har det helt sikkert ikke godt.. Han sliter vel hardt på både skole og hjemme.. Men hvordan ble det filmet? Web-kamera? Det lurer jeg litt på..

 

Satt HAN det på selv..? WTF, liksom, sitter det noen og filmer?

 

Men finfin film! :thumbup:

5816526[/snapback]

 

Kan da hende at han har søsken som vet at han "klikker", og satte opp et kamera for å dele begivenheten med resten av verden.

Lenke til kommentar

filmen er artig, lurer på om det er fake selv.

Men en som bor i oppgangen her er spillegal, og da mener jeg spilleGAL, han har knust 3 eller 4 xbox kontroller, slått høl i veggen sin og faktisk prøvd og rive ned lcd tv`n til faren..

 

Han har AdHd men han unngår og ta pillene hvis han får muligheten..

 

Så det er en mulighet for at dette klippet er ekte :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...