mad-max^ Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Corlene: Det er du som prøver å stjele crediten da! hehe Ny teori: Blizzard: Men hør her nå Bill, hvis jeg får $1 milliard av deg så mekker jeg det ikke på pc.. Bill: :wink: Okei da! men ikke en cent mer.. PS. kjeder meg litt nå! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Microsoft står jo ganske sentralt uansett. XBOX = microsoft PC = microsoft (windows) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: ATWindsor skrev (2002-09-22 14:22):Tror Lost Vikings kom først til Amiga, synd å skam at den kremmaskina gikk i dass.AtW Stemmer! Det kom først til Amiga og etter hvert også til pc (og ingen av de to er spillkonsoller). Herregud jeg skulle ønske jeg fikk tak i folka i Commodore- ledelsen > Quote: mad-max^ skrev (2002-09-22 19:29):Corlene: Det er du som prøver å stjele crediten da! hehe Fantasi er en god ting å ha :wink: Quote: ilex skrev (2002-09-22 15:47):Nei, Blizzard er USA basert; Irvine, California om jeg ikke husker helt feil. Blizzard North husker jeg ikke hvor har lokalene sine, men som det ligger i navnet, du må nordover :wink: Aha. Da er Blizzard UK bare en underavdeling. Quote: GeeZuZz skrev (2002-09-22 19:52):Microsoft står jo ganske sentralt uansett.XBOX = microsoftPC = microsoft (windows) Jo, men ingen folk går og kjøper windows og en ny pc pga. at det kommer ut et nytt spill. Slik er det (dessverre) for de fleste hard-core SC-fansenang. SC - Ghost. Noe lignende har nettopp skjedd med Halo. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 11:04, skrev MistaPi:Ta en titt innom http://www.blizzard.comJeg tipper Starcraft 2 :smile: Altså, gammelt nytt da.....det har vert snakk om lenge at de skal LAGE det spillet, men det kommer ikke før om LENGE.....de har bla hatt poll om de skal fjærne en rase evt hvilken, men 89% eller noe stemte at de ikke skulle fjærne noen. De kommer mest antaglig til og legge til en....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå