mad-max^ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 19:38, skrev b-duvaland:Dere må da skjønne at konsoller er framtiden for spill, pc'en går en mørk tid i møte spill-messig. De fleste topptitler kommer jo først på konsoller nå uansett, og for å være oppriktig, syntes jeg det er klart best å spille på konsoller også. I mitt tilfelle er det XBox. Før jeg fikk denne var jeg også skeptisk til konsoller, men nå er det stikk motsatt. Gleder meg til den første blåskjermen på en XBox! :razz: Tar du i betraktning alle de andre tingene du kan gjøre på pc så er ikke tvil hva jeg velger... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 herregud, må jeg quote meg sjøl her, eller?! :smile: asså, det eneste jeg sa var at jeg var redd for at dette KUNNE bli en samme type flopp som C&C:renegade fordi det var det samme Westwood gjorde, å gå fra RTS til FPS... men dette ER blizzard, og dette kan ikke bli dårligere enn middelmådig! syns for øvrig jeg må si meg noe uenig med de som mener at konsoll er det eneste fremover... syns fortsatt spill på PC er artig så lenge de funker ordentli, og de er jo mye lettere å få tak i enn spill til konsoll... KAN jo tross alt ty til kazaa hvis det skulle være så ille, mens jeg brukte to måneder på å finne Dark Cloud til PS2 (som BTW er et FANTASTISK GENIALT SPILL! KJØP DET!) til kjæresten min... Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har dem hatt noen konsoll spill da? Jeg vet ikke om noen iallefall! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 kjære mad-max^... I bliver frustreret over dig! gidder du ikke engang lese pressemeldinga som mye av denne tråden handler seg om? BLIZZARD bjynte med å lage spill til konsoooooooooooll! noen som tviler nå? og jeg gleder meg...:smile: Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Blizzard har laget spill til konsol før. Ingen som husker BlackHawk på Super-Nintendo? Det var et action spill der man sprang og drepte org'er med et skytevåpen :smile: Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 22:54, skrev Jay|-|eM:kjære mad-max^...I bliver frustreret over dig!gidder du ikke engang lese pressemeldinga som mye av denne tråden handler seg om? BLIZZARDbjyntemedålagespilltilkonsoooooooooooll!noen som tviler nå?og jeg gleder meg...:smile: Ok.. hehe Leste ikke det jeg! :smile: Blir faktisk ganske frustrert over deg også! Bjynte? hehe.. Men har blizzard kommet med noen grunn på hvorfor det ikke kommer til pc? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 23:39, skrev mad-max^: Quote: Den 2002-09-20 22:54, skrev Jay|-|eM: kjære mad-max^... I bliver frustreret over dig! gidder du ikke engang lese pressemeldinga som mye av denne tråden handler seg om? BLIZZARD bjynte med å lage spill til konsoooooooooooll! noen som tviler nå? og jeg gleder meg...:smile: Ok.. hehe Leste ikke det jeg! :smile: Blir faktisk ganske frustrert over deg også! Bjynte? hehe.. Men har blizzard kommet med noen grunn på hvorfor det ikke kommer til pc? vi liker å quote, gjør vi ikke? :grin: :grin: nei, ingen direkte grunn så vidt jeg har fått med meg, de bare sier at de ser fram til både å komme tilbake på konsoll-markedet og å fortsette i SC-universet... men ingen forklaring på hvorfor... jaja... har du noen problem med ordet bjynte, kanskje? :razz: (movig slowly towards pjatt) _________________ confusius say "win some, lose some" 1 play 2 play :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jay|-|eM på 2002-09-20 23:43 ] Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jaja, så lenge ikke Blizzard finner ut at Diablo3 bare skal komme til konsoll er jeg glad. Hvis de finner på no såå dumt skal jeg personlig utøve terror på USA, hele landet får ta støten for et selskap sitt feilgrep Men jeg regner ikke med at de gjør et feilgrep av det kaliberet. Jeg mener, det eneste negative jeg har å si om blizzard fra før er at spillene alltid kommer ut sånn ca 10 år etter de originale utigvelsesdatoene (jeg overdriver aldri!) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 men det er jo nettopp litt av dette som gjør at blizzard KAN gå tilbake til konsoll, da... tror de folka der har tatt et hint med dette med konsoll og RTS... FPS-spill derimot er jo ideelle, når man gjerne kan tøye grafikken litt ekstra og få litt bedre lyd og ting, sånn at steminga blir bedre...:smile: Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 23:43, skrev Jay|-|eM: Quote: Den 2002-09-20 23:39, skrev mad-max^: Quote: Den 2002-09-20 22:54, skrev Jay|-|eM: kjære mad-max^... I bliver frustreret over dig! gidder du ikke engang lese pressemeldinga som mye av denne tråden handler seg om? BLIZZARD bjynte med å lage spill til konsoooooooooooll! noen som tviler nå? og jeg gleder meg...:smile: Ok.. hehe Leste ikke det jeg! :smile: Blir faktisk ganske frustrert over deg også! Bjynte? hehe.. Men har blizzard kommet med noen grunn på hvorfor det ikke kommer til pc? vi liker å quote, gjør vi ikke? :grin: :grin: nei, ingen direkte grunn så vidt jeg har fått med meg, de bare sier at de ser fram til både å komme tilbake på konsoll-markedet og å fortsette i SC-universet... men ingen forklaring på hvorfor... jaja... har du noen problem med ordet bjynte, kanskje? :razz: (movig slowly towards pjatt) _________________ confusius say "win some, lose some" 1 play 2 play :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jay|-|eM på 2002-09-20 23:43 ]</font> Quoting er gøy! En grunn kan vel være at f.eks Microsft har sponsa spillet med litt penger slik at det lanseres på xbox og ikke pc... den veien tjener jo microsoft mye mer. Er bare spekulasjoner da! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 vet du, for en gangs skyld så har du et godt poeng der, maddy-boy... mikromyke er noen slue jävler... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tror ikke det tar lange tiden før en port finner veien til PC. Bare se på Halo. Forvent et enormt press fra Blizzard fans. Et så stort press at Blizzard ser seg nødt til å porte det. :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: |Viper skrev (2002-09-20 23:58):...Hvis de finner på no såå dumt skal jeg personlig utøve terror på USA, hele landet får ta støten for et selskap sitt feilgrep... Tror Blizzard er Uk-basert *pirke* Quote: mad-max^ skrev (2002-09-20 23:39):Men har blizzard kommet med noen grunn på hvorfor det ikke kommer til pc? Lille Bill: her har dere 1 milliard dollar for å ikke lage dette spillet til pc. Blizzard: takker! Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: mad-max^ skrev (2002-09-20 23:39):Men har blizzard kommet med noen grunn på hvorfor det ikke kommer til pc? Quote: Lille Bill: her har dere 1 milliard dollar for å ikke lage dette spillet til pc.Blizzard: takker! Hvis du ser litt i forumet så var det jeg som slang den ideen ut i lufta... _________________ mvh Maddy! http://home.no/maddy02/ *oppdatert* [ Denne Melding var redigert av: mad-max^ på 2002-09-21 12:41 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 mad-max^: joda, jeg skjønner at du vil ha all æren for det (akkurat slik 10 år gamle søsken driver på). Det er bare det at tanken ikke er så ny. Den er bare overført fra andre ting som f.eks. Halo +++ hvor vi ser at historien gjentar seg. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 17:08, skrev Jay|-|eM:er det noen her som kan nevne noen spill blizzard har laga til konsoll? *vil spille* The Lost Vikings, Blackthorne, Rock and Roll Racing & The Death and Return of Superman. alle til SNES, de to førstnevnte også tilgjengelig på pc. mulig du finner de forskjellige titlene på andre systemer og... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 jeg er nå først og fremst skuffet siden jeg kommer til å gå glipp av en del av starcraft historien. (med mindre som det blir sagt her, at det faktisk vil bli gitt ut en pc ver. senere.) ... og nei, jeg har overhodet ingen interesse av å kjøpe en konsoll. da venter jeg heller noen år til jeg kan spille det på emulator . bedre sent enn aldri.. hehe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: The Lost Vikings,Blackthorne,Rock and Roll Racing &The Death and Return of Superman.alle til SNES, de to førstnevnte også tilgjengelig på pc. mulig du finner de forskjellige titlene på andre systemer og... Tror Lost Vikings kom først til Amiga, synd å skam at den kremmaskina gikk i dass. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 19:38, skrev b-duvaland:Dere må da skjønne at konsoller er framtiden for spill, pc'en går en mørk tid i møte spill-messig. De fleste topptitler kommer jo først på konsoller nå uansett, og for å være oppriktig, syntes jeg det er klart best å spille på konsoller også. I mitt tilfelle er det XBox. Før jeg fikk denne var jeg også skeptisk til konsoller, men nå er det stikk motsatt. Har vel fortsatt tilgode å spille mer en et par spill jeg vil kalle en topptittel på konsoll (les titler du legger timesvis og dagesvis ned i, og runder gang på gang). Det er liksom ingen skikkelige bautaer i konsollverdenen, som civ2, cs, warcraft2, nolf, fallout2, planscape torment, doom2 osv. (vet at flere av disse spillene finnes på konsoll, men de kom årevis senere og i dårligere versjon). Hørte folk si akkurat det samme når ps1 kom, fremtiden ser mørk ut for pc, osv. Pcen har slått tilbake før og vil gjøre det igjen. Selv om det skal sies at forskjellen mellom pc og konsoll blir mindre (prisen også, bra pcer blir jo stadig billigere, og konsoller stadig dyrere). Quote: FPS spill er forresten bare en vanesak på konsoller (iallefall XBox), dette sier jeg etter å ha rundet Halo på delvis Legendary / noe Heroic. Kun en vanesak, og jeg var en hardcore multiplayer fps-gamer før (både q3/ra3 og cs). Da er halo lettere en det kunne vært, du har ingen mulighet til å spille like bra med joystick som med tast og mus. Du kan jo prøve deg på cs med joystick og se hvor bra det går. AtW Lenke til kommentar
ilex Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 11:20, skrev Corleone:Tror Blizzard er Uk-basert *pirke* Nei, Blizzard er USA basert; Irvine, California om jeg ikke husker helt feil. Blizzard North husker jeg ikke hvor har lokalene sine, men som det ligger i navnet, du må nordover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå