Gå til innhold

Blizzard annonserer et nytt spill snart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, vi veit jo alle at sc2 kommer til å komme, og om jeg skal prøve å gjette vil jeg tro det kommer til å bli ett "renere" strategi spill enn wc3, dvs uten rpg elementer.

Men jeg er enig i at rpg i starcraft universet hadde vært stas.

Hva med World of Warcraft forresten? Kanskje alle bokstavene bare er for å lure oss?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

world of warcraft er jo et spill som de jobber med..

dette gjelder noe helt annet, skal man tro presseuttalelsene så er dette om en helt ny produksjon av et prosjekt holdt hemmelig i ca 1 år..

Lenke til kommentar

1) I'm here

2) Sombody call for an exterminator

3) Call the shot

4) I'm all over it

5) Never know what hit em

6) I'm about to overload my aggression inhibitors

7) Blizzard entertainment is proud to announce

:cool: Rock and Roll Racing II

9) Just Kidding

10) Not much longer now

11) You called down the thunder now reap the whirlwind

Noen av dem som har kommet...

Skal jeg tippe tittel så blir det vel StarCraft Ghost..

http://home.no/maddy02/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

skuffende at de ikke forventet at flere titalls tusen klikker på linken samtidig klokken 02.00

kjipt, hvorfor være våken til 2 når jeg ikke får infoen pga serveren er overbelastet.

Lenke til kommentar

"Det är nu offentliggjort, Blizzards nästa projekt heter StarCraft: Ghost. Spelet presenterades med undertexten "Stealth is the key to success" och vad som setts hittills verkar det vara ämnat för X-Boxen. Vad som gäller för en PC-version är ännu oklart."

Lenke til kommentar

Skikkelig nedtur.

Da mener jeg ikke selve spillet, men at det kommer eksklusivt på x-box. Hvor mye har Microsoft betalt Blizzard for det tror dere? Kan ikke tro at Blizzard hville satse på å kun gi ut en tittel på x-box med de skuffende lave salgstallene. Flere andre produsenter har annonsert at de ikke vil lage titler eksklusivt til box'en

Lenke til kommentar

Quote:

GeeZuZz skrev (2002-09-20 02:40):

Herregud så fjernt.

Kommer ikke til pc engang!

Dette ser da ikke ut til å være klar enda, så ikke ta sorgen på forskudd. Spørsmålet er jo om det er så store sorgen om det ikke kommer til pc, men når var det sist Blizzard skuffa oss?

Quote:

Noen som kan forklare meg hvordan det går an å spille starcraft uten mus? Enkelte spill MÅ ha mus for å kunne bli gøy (FPS spill og starcraft f.eks).

Ingen har noe særlig god kontroll når en spiller uten mus og tastatur (og spesielt når det kommer til X-box stikkene!)

Quote:

BTW; starcraft ghost er visst ikke Starcraft II...

Jeg trodde dette var ganske klart nå.

Lenke til kommentar

Det er så ufattelig latterlig patetisk, og hylende morsomt å lese det dere skriver...:grin: :grin: Dere dømmer et spill dere aldri har prøvd, og vet enda mindre om, nord og ned, bare fordi det er et konsollspill. Dette er latterlig, og UFATTELIG BARNSLIG!!! For det første står det ikke noe sted i pressemeldingen at det er en eksklusiv tittel for Xbox.. Det står "multiple console systems".. Åpenbart ikke så mange her som skjønner hva det betyr.

Men det som er langt mer ille, er følgende: Det er ikke 14 åringer som skriver dette mølet om hvor hardt de hater Xbox og alt som har med MS å gjøre. Nei, det er 25 åringer.

Punkt# 1. Få dere et liv.

Punkt# 2. Få dere et liv.

Punkt# 3. Få dere et liv!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...