Gå til innhold

Tilbakemelding på side ønskes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvifor i all verda den advarselen? Eg finn verkeleg intet snusk på nettstaden som tilseier at det skal væra nødvendig med den introsida.

Ellers vil eg seie at du har utvikla noko som fungerer heilt fint som heimeside. Det er mogeleg du kunne vore meir heldeg med fargesamensetninga i headeren. Du kan i alle fall jobba litt med navnetrekket. Kvifor så skarp rød stroke?

Innholdsfeltet trekker bra med fokus. Vil anbefale deg å jobbe litt med typografi og semantikk. Prøv å skilje ut overskrifter - då vert sida lettere å lese for oss som ikkje gidde lesa kvar einaste ingress.

Liker du nebbete folk? :)

Lenke til kommentar

Hei, takk for raskt og fyldig svar :)

Advarselen er egentlig bare for morro. (JA, det er barnslig å linke til en teletubbie side :p )

Brukte røde stroke, 1px, for å få fram navnet. Det kunne på en måte

forsvinne litt i resten av bildet. Dessuten lager det et slags brudd syntes jeg.

Selve innholdet driver jeg fortsatt litt på med. :)

Og som svar på det siste:

Jeg syntes folk som nebber til andre enn meg selv, kan være veldig morsomt. Spesielt når det er sånne folk som "slenger med kjeften". Det gjelder særlig gamle folk på bussen og sånt, hvis f.eks sjåføren er litt treg eller no. Da glipper det gjerne ut litt av hvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...