- mOtz^ - Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvorfor er det ofte at kommandoen "net send" ikke fungerer? Skriver først "net view" og finner navn på den pc`en jeg skal sende til, så skriver jeg "net send data hei" Men flere ganger og til forskjellige pc`er kommer det opp en feilmelding om at meldingen ikke ble sendt. forslag? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) vel noen har ikke net send på fks. meg prøve windows forumet, IKKE WINDOWS-PROGRAMMERING. edit : trykk leifer Endret 21. februar 2006 av Giddion Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 har du prøvd net send \\(datamaskinnavn)? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Høyreklikk på Min datamaskin og velg "behandle". Gå inn på tjenester. Scroll til du finner "messenger". Høyreklikk og egenskaper på den. Velg automatisk > bruk og >start. Dette må gjøres både på din PC og på mottakers PC. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Høyreklikk på Min datamaskin og velg "behandle". Gå inn på tjenester. Scroll til du finner "messenger". Høyreklikk og egenskaper på den. Velg automatisk > bruk og >start. Dette må gjøres både på din PC og på mottakers PC. 5644078[/snapback] I tillegg må du trykke kjør, skriv cmd, så kommer det opp et vindu, der skriver du net start messenger. må også gjøres på sender og mottakers pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå