Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvordan funker sniperene?

Anbefalte innlegg

Heisann..

Da har jeg endelig fått unlocka M95'en...

Jeg har ikke spilt så mye med denne klassen så jeg har et par spørsmål.

Hvordan funker den på lange avstander?

Jeg har sitti å skutt og skutt og skutt på en fyr som har ligget langt unna..

Er det sånn at man må sikte litt over han?

Og hva er de tallene som er på den ene streken i siktet til?

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merk at m95 har betydlig mer bullet drop enn m24, og du må dermed korrigere mer. Dersom du er fersk med sniper kan det lønne seg å holde inne skyteknappen etter du har avfyrt skuddet, så ser du hvor/om du traff og kan rette deg inn etter det neste gang.

Sniperene funker meget bra etter patchen, imo.

Lenke til kommentar
Merk at m95 har betydlig mer bullet drop enn m24, og du må dermed korrigere mer. Dersom du er fersk med sniper kan det lønne seg å holde inne skyteknappen etter du har avfyrt skuddet, så ser du hvor/om du traff og kan rette deg inn etter det neste gang.

Sniperene funker meget bra etter patchen, imo.

5638343[/snapback]

Hva heter det svarte monstret?

Den er jo helt vill... 1 shot 1 kill uansett hva, men takk for tipset..

Skal huske den der med å holde knappen inne til neste gang :cool:

Lenke til kommentar

jeg skulle virkelig ønske sniperriflene var slik som i DF: Black Hawk Down... realistisk kulebane, avstandsmåler i siktet/kikkert, og justerbar elevation. snipingen der krevde faktisk litt mer ferdigheter enn denne pek-og-klikk-greia i BF2

Lenke til kommentar
jeg skulle virkelig ønske sniperriflene var slik som i DF: Black Hawk Down... realistisk kulebane, avstandsmåler i siktet/kikkert, og justerbar elevation. snipingen der krevde faktisk litt mer ferdigheter enn denne pek-og-klikk-greia i BF2

5639672[/snapback]

Enig der ass...

Sniper klassen kunne vært litt mer realistisk :hmm:

Lenke til kommentar

5639672[/snapback]

Enig med du. Spilte mye DF:BHD, og det var helt konge når man fikk kontroll over sniperrifla. Måtte kompensere for avstander. Det hadde vært herlig om de hadde implementert dette i BF2. Da hadde man sluppet gnålet om sniper-horing.

Lenke til kommentar
Bruk heller default sniperrifle, eneste som er bra M95 er at du kan skyte gjennom armored glass og at du kan oppgradere videre til den nye sniperen  ;)

Hvertfall det jeg synes.

5641675[/snapback]

Utrolig morsomt å ta ut personer som hoovrer over en base for å ta den over i et helikopter :!:

Lenke til kommentar
Ironisk at den serien som er best kjent for pixelshooting tidligere blir målet for hvordan sniper rifler burde fungere i andre spill :)

5640087[/snapback]

Nå snakker du forbi 80% av medlemmene her. :p

Hvorfor ikke bare la ting være som de er? Alle spill vil ha sine positive og negativer sider, føler du at de negative veier for tungt, så bør du kanskje finnet ett annet.

Personlig så klarte jeg meg fint før nye patchen, og ergrer meg mye mer over de nye bugsa som har kommet enn jeg gjorde over n00bt00bing og dolphin-diving.

Huff, veldig OT, beklager.

Poenget mitt var at sniping i bf2 er lett å lære, alle kan treffe en kar som ligger/står stille, men det skal en del til for å ta folk i nærkamp og dersom de løper. Og det er sånn det skal være, faktum er at bf2 er ett skytespill og ingen simulator.

Når det gjelder hvilke rifler som er best, så er min personlige favoritt m24. Funker bra til alt, å ta folk i heli savner jeg ikke så ofte. På bymap kan semi-autoene funke bra, grunnet grei treffsikkerhet og passe scope-factor, men ofte foretrekker jeg m95 her da en snipers posisjon (ihvertfall public) skal være trygt og godt på lang avstand fra farene. Den nye sniperen har jeg ikke fått prøvd fordi jeg ikke har kjøpt SF, og spilt den nye patchen veldig lite.

Lenke til kommentar
Ironisk at den serien som er best kjent for pixelshooting tidligere blir målet for hvordan sniper rifler burde fungere i andre spill :)

5640087[/snapback]

Nå snakker du forbi 80% av medlemmene her. :p

Hvorfor ikke bare la ting være som de er? Alle spill vil ha sine positive og negativer sider, føler du at de negative veier for tungt, så bør du kanskje finnet ett annet.

Personlig så klarte jeg meg fint før nye patchen, og ergrer meg mye mer over de nye bugsa som har kommet enn jeg gjorde over n00bt00bing og dolphin-diving.

Huff, veldig OT, beklager.

Poenget mitt var at sniping i bf2 er lett å lære, alle kan treffe en kar som ligger/står stille, men det skal en del til for å ta folk i nærkamp og dersom de løper. Og det er sånn det skal være, faktum er at bf2 er ett skytespill og ingen simulator.

Når det gjelder hvilke rifler som er best, så er min personlige favoritt m24. Funker bra til alt, å ta folk i heli savner jeg ikke så ofte. På bymap kan semi-autoene funke bra, grunnet grei treffsikkerhet og passe scope-factor, men ofte foretrekker jeg m95 her da en snipers posisjon (ihvertfall public) skal være trygt og godt på lang avstand fra farene. Den nye sniperen har jeg ikke fått prøvd fordi jeg ikke har kjøpt SF, og spilt den nye patchen veldig lite.

5643098[/snapback]

faen, nå får du meg til å føle meg gammel her... :tease:

Den nye rifla er "M24+"

like nøyaktig, muligens litt treigere å reloade og har syltynn crosshair somgjør det lettere å treffe. syk "skyting i dalsøkk" lyd har den også..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...