rob|n Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det er ganske stilig hvor mangen som faktisk kjenner denna jenta på bildet. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hadde vel endt opp på galehus før jeg evt tok det bilde om jeg hadde en bror som så ut slik i tryne :!: ......og Tord selger sikkert spøkelser på boks Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dette må være en jente med stor vennegjeng. Det er jo egentlig helt utrolig at folk går på sånne ting gang etter gang, og at det er så mange som virkelig tror på det. Gir meg en ekstra følelse av at jeg er veldig mye glupere enn gjennomsnittet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ah...en av de ordentlige gammle prank's på internett denne. Good old times Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hvorfor skal det se ut som et spøkelse? er jo en vanlig gutt, er sikkert broren hennes. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hørte denne historien for endel måneder siden, fikk også sett bildet og servert historia om at hun havna på mentalsykehus og greier. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 her er det en del, kanskje ett av di på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå