Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Takk, det var det bildet jeg var ute etter. Men alikvel så er ikke dette nok bevis. Burde har ekte bevis på at dette bildet er gammelt. Kan vise denne tråden til henne, men tviler på at hun blir så glad hvis hun vet at jeg har laget en tråd for å motbevise henne.5637889[/snapback] Det faktum at jeg bor i Bergen, du på Kongsberg og Ustedalen under her i Oslo burde være bra nok Skjønner hvilken type bevis du er ute etter, men jeg kan nok ikke gi deg noe mer enn det. Er godt nok for meg egentlig, takk for hjelpen uansett. Slike myter må avlives. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja jeg tror på spøkelser (Photoshop rules!) og det er helt klart at de er på bildene (ja jøss) ......like stor sjangse for å se speilbilde av erna solberg i badespeilte da du pusser tenna.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 ......like stor sjangse for å se speilbilde av erna solberg i badespeilte da du pusser tenna.... 5638011[/snapback] Fyfaen så redd jeg hadde blitt da.. Terrorister ta dere en bolle. Vi har Jern Erna - badespeilrefleksjoner! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Har sett samme tråden her ja. Og histrorien er bullshit. Den jeg leste hadde vistnok ikke jenta sett spøkelse på bildet selv før kjæresten nevnte det. Ingen tenåringsjente i verden sender bilder til kjæresten sin uten å se etter at bildet ble bra først. 5637862[/snapback] Ja, det var vel slik det var. Viste henne bildet nå og hun ble overrasket, men tror ikke hun ble overbevist. Gidder uansett ikke pushe mer på det. Takk for hjelpen gutter og jenter (?) Er så deilig å vite 110% sikkert at man har rett, var sikker på at jeg hadde sett det før og det hadde jeg Endret 20. februar 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Oh noez dt r sleme KARL IVARZOR Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jeg er et medlem av et forum der det kun er jenter som får bli medlemmer, og dette bildet diskuterte vi for rundt 1 1/2 år siden. Det ble en heftig diskusjon pga mange som påsto de kjente sa det var en sann historie, men selvfølgelig trodde jo ingen på det Endret 20. februar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg er et medlem av et forum der det kun er jenter som får bli medlemmer, og dette bildet diskuterte vi for rundt 1 1/2 år siden. Det ble en heftig diskusjon pga mange som påsto de kjente sa det var en sann historie, men selvfølgelig trodde jo ingen på det 5638230[/snapback] Hvor er det forumet? Har de medlemstreff? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvor er det forumet? Har de medlemstreff? 5638277[/snapback] Nope, og det forumet er hemmelig og det er sånn det skal forbli Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Pussig, bare jenter som påstår at de kjenner en som kjenner en som har blitt lagt inn på mentalsykehus pga. det der. *se seg over skuldrene* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=403061&hl Ei jente i klassen tok opp denne historien da det ble snakk om vandrehistorier. Hun forteller historien og avslutter med "Men det er helt sant altså.. hun kom på mentalsykehus og alt!". Også hadde venninnen hennes sett bildet! ..Ja, hun er ganske dum Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da er det vel bare å poste den andre tråden til hun venninna di kjære kaffebord, da burde hun vel bli overbevist nok . Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 haha den der igjen ja.... En kompis av meg viste meg den første gangen, og sa at det var en vennine av broren hans som var på bildet og som hadde blitt lagt inn på 6 avdeling... hhehe... han blei litt småflau når jeg fortalte han at jeg hadde hørt den før, bare med 4 andre damer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er vel ikke sånn tilfeldigvis dette bildet?Fikk det av en venninne, og jenten på bildet er visstnok en som går i klassen hennes (EDIT: som nå ligger på mentalsykehus og bla bla bla) 5637650[/snapback] der var det ja ^^ Jeg er et medlem av et forum der det kun er jenter som får bli medlemmer, og dette bildet diskuterte vi for rundt 1 1/2 år siden. Det ble en heftig diskusjon pga mange som påsto de kjente sa det var en sann historie, men selvfølgelig trodde jo ingen på det 5638230[/snapback] et rent jentejorum ! , dette må vi finne ut mere om , er det bare lokalt eller et svært forum som driver med hemmelig rekrutering rundt om i norge ? ? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 et rent jentejorum ! , dette må vi finne ut mere om , er det bare lokalt eller et svært forum som driver med hemmelig rekrutering rundt om i norge ? ? 5638714[/snapback] Vi er 10000 medlemmer, har passordbeskyttet forum og det er ikke bare for jenter i Norge men er mange medlemmer fra Canada, Tyskland og Statene også. For å bli medlem tar det også ti dager der du må godkjennes og legge ut bilder av deg selv. Sikkert en eller annen gutt som er den som godtar oss jenter og koser seg med å se på bilder av oss Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 et rent jentejorum ! , dette må vi finne ut mere om , er det bare lokalt eller et svært forum som driver med hemmelig rekrutering rundt om i norge ? ? 5638714[/snapback] Vi er 10000 medlemmer, har passordbeskyttet forum og det er ikke bare for jenter i Norge men er mange medlemmer fra Canada, Tyskland og Statene også. For å bli medlem tar det også ti dager der du må godkjennes og legge ut bilder av deg selv. Sikkert en eller annen gutt som er den som godtar oss jenter og koser seg med å se på bilder av oss 5638738[/snapback] altså det er ikke så altfor hemmelig altså . hømm hacke meg en konto Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Eller bare det at ei jente tok et bilde av seg selv, og at den usannsynlig stygge lillebroren stod i døra for å plage henne... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=403061&hl Ei jente i klassen tok opp denne historien da det ble snakk om vandrehistorier. Hun forteller historien og avslutter med "Men det er helt sant altså.. hun kom på mentalsykehus og alt!". Også hadde venninnen hennes sett bildet! ..Ja, hun er ganske dum 5638422[/snapback] Takk julenissen, du er dagens helt. Hun i klassen min avsluttet forresten setningen med "Men det er ei på jobben min som kjenner henne da liksom" Rart det der med de to ordene "liksom" og "altså" Men da er det bekreftet. Historien finnes det utallige eksemplarer av og den er gammel. Myth busted! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Bilde fjernet da personen som er avbildet har bedt om at slike bilder fjernes, noe han har krav på ifølge norsk lov ~Moderator Endret 21. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hva i helvette mener du med den SimDaDim? Det er jo helt usaklig å trekke tord inn i dette... Endret 20. februar 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Bilde fjernet da personen som er avbildet har bedt om at slike bilder fjernes, noe han har krav på ifølge norsk lov ~Moderator :!: 5639137[/snapback] haha.. jevlig bra Endret 21. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå