Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med og få ADSL!

Anbefalte innlegg

hei

har nettop flyttet til tønsberg, før jg flyttet hit sjekket jg jo seff om at de hadde adsl der jg skulle flytte. sjekket nr. til de som hadde huset før oss, "adsl er tilgjengelig der du bor...blabla.."

ok. men når jg kom hit sjekket jg vårt nye nr.. "adsl finnes IKKE.." jaja , må være en feil tenkte jeg. så jg bestilte av Nextgentel og fikk senere en mail om at sentralen hvor jg bor ikke var klargjort, eller noe slikt. så prøvde jg telenor.. der sjedde det samme..

et par uker senere finner jg ut at naboen min som bor 3 m fra mg har adsl fra telenor.. HVA SKJER??

hvordan går dette ann? hva skal jg gjøre for å få adsl?? Nextgentel kommer med adsl til jul bør jeg vente til at det kommer eller bør jg bestille telenor (hvis det er mulig) ??

Hilsen Senitel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste operatørene bruker basen tiltelenor for opplsag... så det hjelper lite å søke få fler.. ngt har egene linjer.

Bluecom er bedre en telenor

* samme linjer som telenor (telenor har vedlikeholds ansvaret)

* billigere

* Ikke no dail-up shit (som telenor)

* Kan deles ut

* ikke noe dritt grense på 1GB pr. mnd (WTF)

* ikke 70% overhead

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det samme.. sjekka forrige telefonnummer på de som bodde her og alt var fint og jeg flytta inn og fikk telefonnummer, sjekka igjen og fikk faktisk at adsl var tilgjenglig. dette var hos ngt. så jeg bestile, men fikk mail at ngt sin sak ikke var oppdatert enda. (Sentralen), så jeg ringte bluecom og alt var fint der og klar til bruk. så jeg bestilte. og nå er alt fint..

som sagt over her... ring ALLE du kan være intresert i å ha adsl fra... andre kan ha det selv om d noen ikke har det.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...