gEnEsis_AiX Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 dette er en desktop, så å si. den er STOR og TUNG, SUGER batteri og bråker forferdelig mye... Skal den stå i ro er den grei, på forelesning, lesesal eller med på tur er den ikke så mye. Beklager det Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ta en titt på denne tråden Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Denne hp pcen er helt topp, men batteriet varer ikke særlig lenge sann ca en time. har denne selv og er kjempefornøyd, spesielt skjermen som er chrystal Bright, altså helt blank. ytelsene er topp spiller BF2 og need for speed most wanted uten problem med 1024*768 oppløsning, samtidig er det fint med et helt komplett tastatur, som delle og asus ikke har. Anbefales På det sterkeste hvis batteri kapasiteten ikke er et must. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) ta dell: 1920x1200 oppløst skjerm dualcore GF go7800 skjermkort betraktlig bedre batterikapasitet osv sier ikke at hpen er en dårlig maskin, men stor, tung, bråkete og lite batterivennlig... Endret 20. februar 2006 av gEnEsis_AiX Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 1 time virket jo ganske lite, hva er vanelig på bærbare,.. men jeg liker ikke prosessoren påp andre berbare, 1.8 ghz å lignende... huff Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ikke la deg lure hvis det står 1.8ghz. Du kan ikke sammenligne Pentium-M på 1.8ghz mot en Pentium 4 3.4ghz å tro at Pentium 3.4ghz er så mange ganger bedre. Pentium-M yter ganske bra. Les forskjellige tester og lignende så ser du. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Som jeg prøvde å utrykke tidligere: GHz som blir oppgitt er klokkefrekvensen. En P4 prosessor yter og avgir så mye som oppgitt... En Pentium M (centrino oppsett, og Duo/solo core) er klokket lavere, avgir mindre varme og yter "mer" enn oppgitt klokkefrekvens... Men en 1,8GHz Pentium M yter (uten å vær sikker) yter rund en Pentium 4 3GHz eller noe... Litt usikker på hvor mye de yter, men Pentium M yter mer pr klokkefrekvens, lavere strømforbruk (bedre batteri), avgir mindre varmer og bråker mindre... Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Veit noen om det tråløse netverket fungerer på adsl 2+ ? 20 mbit.. eller trenger man noe ekstra da? man trenger jo en spesiell tråløs router. Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Nå har jeg sett meg litt rundt.. å merket at pentium 4 prosessorer er dyrere enn pentium m prosessorder i berbare.. ser det serlig på whitebox, og hvir pentium m er bedre hvorfor billigere? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ikke la deg lure av Ghz systemet. En Centrino 1,73Ghz yter ca likt som en P4 3Ghz. Har selv sammenliknet dette, min 1,73Ghz gjorde samme jobb som en P4 3Ghz på samme tid, men mye stillere og kjøligere. Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 det har mange sagt.. men du svarer jo ikke på det jeg spurte om... hvis pentium m er bedre hvorfor er pentium 4 dyrere? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dyrere? Sjekk gjerne pris på prosessorer så ser du at Pentium-M faktisk er dyrere enn vanlige prosessorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå