Gå til innhold

HP Pavilion zd8390EA

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe bærbar data nå, lurer på om noen har noen inspill om denne datamaskinen?

HP Pavilion zd8390EA

Prosessor: Intel® Pentium® 4 650, SpeedStep®, 3,4 GB

Harddisk: 100 GB EIDE-harddisk, ATA 100 4200 rpm

Internminne: 1024 MB DDR2 533 MHz (2 x 512 MB)

CD-ROM/DVD: DVD±RW dual layer

Modem: Høyhastighets 56k

Nettverkskort: 54g™ 802.11b/g WLAN + 10/100 LAN + + Bluetooth

Grafik: ATI MOBILITY RADEON X600, 256 MB dedikert minne

Skjerm: 17" WXGA+ High Definition BrightView Widescreen (Oppløsning: 1440 x 900)

Utganger bak: 4 USB 2.0, 1 IEEE-1394, 1 RJ 11, 1 RJ 45, S-video TV ut, Infrarød, 1 hodetelefonutgang, 1 mikrofoninngang Kabeldokkingkontakt.

Software: Windows® XP Home, Works 8.0, Internet Explorer 6.0, Adobe® Reader 6.0, WinDVD 5.0, Sonic™ Digital MediaPlus 7.0: Sonic™ RecordNow, Sonic™ MyDVD, Sonic™ Easy Archive, Sonic™ Express Labeler, Windows® Media Player 10, Apple iTunes, Apple QuickTime, HP Image Zone Plus.

Antivirus: Symantec™ Norton Internet Security™ 2005 (60 dagers live-oppdatering)

Høytalere: Ja, integrert

Størrelse: 290 mm (L) x 398 mm (B) x 50 mm (H)

Vekt (kg): 4,22

Den ser nesten for god ut til å være sant.. når jeg ser på pentium prossesoren og skjermkortet..

Link :

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...C&lang=no&cc=no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har selv hatt en p4, og de suger strøm og er forferdelig store og tunge. DualCore prosessoren bruker mindre strøm, og har fordelen av at du kan kjøre noe(n) prosesser på en del av prosessoren og noe(n) andre på den andre delen.. Praktisk som bare det... i tillegg har begge dualcore prosessorene X1600 grafikkort fra ATi som skal være av betraktelig bedre styrke (256mb) enn x600 kortet...

Lenke til kommentar

THORN!?!?! Ikkje tenk på det engang! bruk heller fattern, muttern eller et forbruks lån i banken enn å TENKE på å leie/kjøpe gjennom Thorn...

Dessuten, Pentium M (både single (solo) og dual core) har en lavere klokkefrekvens enn P4, derav lavere strømforbruk og varmetvikling,m men yter betraktelig bedre... Husker ikke hvor mye mer, men det er en del mer enn oppgitt klokkefrekvens...

Lenke til kommentar
THORN!?!?! Ikkje tenk på det engang! bruk heller fattern, muttern eller et forbruks lån i banken enn å TENKE på å leie/kjøpe gjennom Thorn...

Dessuten, Pentium M (både single (solo) og dual core) har en lavere klokkefrekvens enn P4, derav lavere strømforbruk og varmetvikling,m men yter betraktelig bedre... Husker ikke hvor mye mer, men det er en del mer enn oppgitt klokkefrekvens...

5637345[/snapback]

klokkefrekvens virker gresk for meg..

Så dere sier dette er en skit pc? hmm :( dumt.. ønsket meg denne..

Lenke til kommentar

5637345[/snapback]

klokkefrekvens virker gresk for meg..

Så dere sier dette er en skit pc? hmm :( dumt.. ønsket meg denne..

5637355[/snapback]

Ingen drit PC... men ingen bærbar PC...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...