_tHokA_ Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har kjøpt en NEC DVD-brenner ND-4551A IDE Black OEM, Dual, Ram, LabelFlash. Har nå kjøpt meg LightScribe plater som elkjøp sa jeg skulle bruke for å skrive etiketter på CD-plata ifra CD'ROM stasjonen. Men da jeg åpner programmet og skal begynne å skrive til plate så finner ikke programmet en lightscribe brenner. Leste noe om at jeg måtte enable noe.. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Her blir det krøll serru! Brenneren din støtter ikke lightScribe, den støtter LabelFlash! LabelFlash plater er ikke å oppdrive i Norge for øyeblikket. Edit: Jeg fant visst noen LabelFlash plater her. Endret 20. februar 2006 av Psh Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Edit: Jeg fant visst noen LabelFlash plater her. De var dyre, ca. kr. 24,- pr. plate.Godt jeg bruker Lightscribe til ca. kr. 10,- pr. plate. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg regner med "ekspertene" på elkjøp og lignende plasser kommer til å få mange sure kunder etterhvert Hele labelflash greiene er jo rimelig teit siden denne teknologien kun blir støttet av NEC og Fujifilm. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Men hvor får man kjøpt lightscribe brennere da? Trodde jeg endelig hadde kjøpt noe "kult" noe... mene neida, andre feilvare på kjøplista.. Lurer på hva som er neste nå... Lenke til kommentar
Psh Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Se på BenQ DW1655 , dette er mine øyne den beste brenneren på markedet (i skrivende stund). Den har LightScribe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå