HKRoed Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei! Har fått ett IBM Token-Ring w/WakeOnLan nettverkskort. Fikk det uten noen CD'rom, men PC'n min fant det uten problemer. Dette kortet har jo en del finesser som jeg ikke skjønner noenting av. Er det noen andre her som har dette kortet og som kan tipse meg litt? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 heh...tokenring ja, er vel ingen som bruker det lenger? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Tokenring er jo såååå ute, men seriøst hva er det du mener er det wake on lan du tenker på eller er det noe annet. (hvis du ikke vet det allerede) med Wake on Lan kan du slå på PC'n fra en annen maskin, og en ting til kom med en produkt betegnelse, gjerne modell nr. Ps: Jeg ante ikke at Token Ring fremdeles ble brukt kan jo ikke bruke den i et vanlig ethernet. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Oisann. Følger visst ikke helt med her jeg tror jeg. :smile: Fikk ett annet nettverkskort også. Av typen Ethernet. Satser på å bruke det jeg. Tenke legge Token-Ring i søppelkassa. Over og ut med denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå