Gå til innhold

Total War: Rebeller har cheatet til seg en oliphaunt!

Anbefalte innlegg

Det er greit nok at spillet jukser litt når det gjelder å få ekstra penger, traits, retinues og slikt, som det sikkert gjør. MEN å jukse til seg oliphaunts er å gå for langt mener nå jeg fast bestemt.

Jeg begynte i dag å spille som Scipii, og har hittil knust all motstand, jeg har tatt hele sicily, chartage, byen nedenfor, der og byen bortenfor der igjen, i tillegg som jeg tok den ene byen på den øya. Men på grunn av overbefolkning i Chartage, begynte etterhvert innbyggerne å bli passe sure og kastet meg ut, jeg hadde så klart planer om å ta byen tilbake, men jeg ble uventet angrepet i stedet, når jeg ankom slagmarken var det dette synet som ventet meg:

oliphaunt.jpg

Selv om jeg prøvde var det altså temmelig umulig for meg å kunne kjempe med disse plagsomme ollifantene, i tillegg hadde de også en rekke vanlige elefanter. Om jeg nå mister byen Chartage går Scipii en usikker fremtid i møte. Jeg har ikke svære nok hærer til å kunne vinne mot en hær med ollifanter, hvertfall ikke i nærheten, og jeg trenger Chartage tilbake, og de elendige ollifantene bort.

Så hvordan kan jeg løse denne floken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mente du med det Herr Brun? Jeg har ikke jukset til meg de ollifantene selv, eller på noe annet stadium i spillet, så det skulle ikke være noen grunn til at de skal jukse til seg de, fordi jeg har jukset tidligere, for det har jeg altså ikke.

Men nå kom jeg på at siden PCen jukser kan jeg jo gjengjelde med samme medisin... Kan finne en slik kode, som gjør at man vinner.

Lenke til kommentar
Hva mente du med det Herr Brun? Jeg har ikke jukset til meg de ollifantene selv, eller på noe annet stadium i spillet, så det skulle ikke være noen grunn til at de skal jukse til seg de, fordi jeg har jukset tidligere, for det har jeg altså ikke.

Men nå kom jeg på at siden PCen jukser kan jeg jo gjengjelde med samme medisin... Kan finne en slik kode, som gjør at man vinner.

5638826[/snapback]

Det var det jeg mente du skulle gjoere kjaere preben :) De startet, du tar tilbake..

Tor koden bare er "oliphant".

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fiklet med noe. Og har heller selv aldri laget ollifanter mens jeg har holdt på å spille med Scipii noen gang. Jeg ble jaget ut av byen og plutselig hadde de ollifanter.

Grunnen til at jeg rekrutterte peasants var for å prøve å blidgjøre byen, ellers hadde jeg blitt kasta ut mye før. Hadde unitque'n på topp, men likevel var de sure, selv om det hjalp en stund å rekruttere de og sørge for at innbyggertallet ikke var det høyeste. Men til tross for det, low tax rate og daily games ble jeg altså kasta ut, akkurat 1 turn, 1 TURN!! 1 turn før det palasset som ville gjort de glade var på plass!! arg!

REDIGER: *skrive ut koder*

REDIGER: De rebellene vet å kose seg! :hrm: Saven før de slo meg, er korrupt! :(

REDIGER3: Autosaven er også korrupt... Faen ta de utakknemlige innbyggerne, det vet fankern meg ikke hva takknemlighet er, nå må jeg tilbake til saven før det (som ikke er korrupt) jeg må gjøre alt som jeg gjorde før de rebellene tok over på nytt, og det er over en halvtime før de tok over.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tre saves i omløp nå :wee:

Når jeg lagrer tar jeg alltid den saven som ligger nederst av de tre og lagrer på. Også har jeg faktisk en fjerde save som jeg oppdaterer veldig sjelden.

Har forresten komt meg ganske langt nå. Har 38 byer og senatet begynner å bli sinna :) Har to svære armeer i Italia som kan starte krigen, når den begynner en gang.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Har tre saves i omløp nå :wee:

Når jeg lagrer tar jeg alltid den saven som ligger nederst av de tre og lagrer på. Også har jeg faktisk en fjerde save som jeg oppdaterer veldig sjelden.

Har forresten komt meg ganske langt nå. Har 38 byer og senatet begynner å bli sinna :) Har to svære armeer i Italia som kan starte krigen, når den begynner en gang.

5686644[/snapback]

hehe

Jeg ventet aldri på at senatet skulle erklære krig, første melding om krav om selvmord eller andre ting, så angrep jeg.

Bribe andre romerske hærer er også meget lønnsomt, invaderte ofte romerske områder med en diplomat :p

Lenke til kommentar

Hehe, men det var nok før patchene ;) . De tok jo nemlig bort muligheten for å bribe de romerske troppene i 1.2 tror jeg.

De har enda ikke spurt om å drepe meg selv enda, og jeg er faktisk fortsatt ganske godt likt av senatet, men det romerske folket elsker meg høyest :D . Skal nok snart ta intiativet, men den andre hæren i Italia, er ikke helt ferdig produsert enda, men når den er det, er det krig! :devil:

Lenke til kommentar

Skulle gjerne gjort det, men jeg kunne jo ikke det, når de i tillegg til ollifanter og en sterk mur også dem utilgjengelige ved å gjøre saven korrupt. Forresten juksa jeg litt, når jeg begynte på den halvtime tidligere saven, da gjorde jeg slikt at alle bygningene i køen i Carthage ble ferdig med en gang. :innocent:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...