disc0 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 hei! kan noen hjelpe meg med å finne bærbar pc til 7000-8000 kroner? det er et virrvarr der ute av modeller, og når jeg går gjennom testene til dinside.no, hardware.no og forbruker.no, finner jeg ofte ikke modellene de tester hos forhandlerne. ting jeg legger vekt på: -batteritid -at den er støysvak -RAM, minimum 512. -dvd/cd-brenner -god skjerm (har ikke helt skjønt det der med widescreen. er det bedre med eller uten?) -ikke så heftig med all mulig slags porter og firewire og bluetooth etc. etc. helst tre usb-porter dog. noen som har noen gode tips? er forresten prisene (og pcene) hos elkjøp bra? syns de virker ganske billige i pris, men er usikker på om det er b-modeller de prøver å selge. packard bell noe å satse på? takk! Lenke til kommentar
disc0 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 ingen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Så det er sagt, jeg er ute etter det samme å putter denne i "Mine innlegg i håp om at noen svarer... Jeg har snevret det inn til Acer & Tundra....... Men AMD eller Intel.? Grafikk.? Sjønner ikke stort jeg... Nesten så det er bare å kjøpe noe å håpe man traff ca rett.... Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) tundra 1557 funker fett... har den selv... drar de fleste spill med normal grafikk. Godt batteri og stillegående. edit: legg til en 512mb minnebrikke hvis du kjøper den:) Endret 20. februar 2006 av GoBu Lenke til kommentar
disc0 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 ok, synes disse to ser bra ut: tundra: http://www.psdata.no/ps.asp?it=113898&mlevel=090500 hp: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313751&cks=PRL hvilken av disse ville dere ha anbefalt? Lenke til kommentar
disc0 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 der kom det et svar uten at jeg så det gitt den er kanskje litt for dyr den tundra-modellen du nevner der. har 8000 som tak, og den bør helst være litt billigere. hva med den tundraen jeg har link til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå