Diff Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Skal bestille kabinett i dag, men er fortsatt usikker på hva jeg skal velge... Mine to kandidater er: NZXT Lexa Thermaltake Tsunami med vindu Har en følelse av at begge kabinettene støyer, men ønsker inspill om dette Noen som vil komme med en rask kommentar? EDIT! Ønsker kommentarer fra noen som har kjøpt, eller kjenner noen som har kjøpt et av disse. Vil ikke ha noen kommentarer som " Tsunami suger fordi det er så stygt" eller liknende Endret 20. februar 2006 av Diff Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg ville ha valgt NZXT Lexa fordi det er et kabinett litt utenom det vanelige og utrolig tøft. Har en kamerat som har bygd i et sånt kabinett, utolig bra. (nå jugde jeg visst JEG ville jo selfølgelig kjøpt et enkelt kabbis og modda det ) hehe Lenke til kommentar
Babb Rass Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei Diff.. Sitter selv med Tsunami toweret og ville sagt at det er et fint kabinett. Men ikke topp å bygge i egentlig, hvis du skal ha en litt stor cpu vifte og et litt stort sjkermkort så blir det fort trangt om plassen. Har ingen erfaringer med LExa, men kan si at jeg så på det toweret før jeg kjøpte tsunamien. Grunnen til at det ble tsunami er fordi det tok nesten 1 mnd før lexa kom i butikken, og så lenge orket jeg ikke vente Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Enig med Wenom^^ her.. Er litt liten plass i Tsunami ja, i tillegg bråker viftene som følger med en del.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hadde valgt tsunamien etter utsendet, men mener at termaltake sine vifter bråker. Sitter med et soprano nå og de viftene bråker noe j****g! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har gode erfaringer med Thermaltake, sitter her med et soprano, men viftene bråker, (Men er jo bare å bytte ut da) Tsunami er et lett kabinett i god kvaltitet.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kjenner en som har Tsunami og han er veldig fornøyed med det! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er vel få som har kjøpt Lexa kabinettet(elns) siden det er såpass nytt Men jeg ville gått for Lexa, siden det er litt utenom det vanlige, også støyer viftene i Tsunamien littegrann.. For å få en extra fin støydempende effekt kan du kjøpe støydempingsmatter da Lykke til med valget! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg skal kjøpe meg NZXT Lexa når jeg kjøper meg ny data i mai. Den kjøler godt, har et uvanlig men kult utseende. Dessuten er det med en bærereim som er nyttig for den som LANer mye. Den er ganske bling-bling, noe som jeg ikke er så veldig fan av, men likevel synes jeg dette kabinettet er fint. http://www.hardware.no/tester/kabinett/nzxt_lexa/20406 Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har tsunami og det bråker litt, ikke veldig mye, men litt. Ser eller rått ut! Lexa er litt feminint syntes jeg Men tsunami er tøft det Minus er kansje lite plass? Ikke vet jeg, det var netshop som satte i sammen pcen. Det at det er litt støy, det skal jeg også være enig i. Vis du skal ha det, vurder å kjøp 2 ekstra vifter ... Eller gå for Lian Li pc7. Det ville jeg ha tatt vis jeg ikke måtte ha valgt kabinett fra netshop.no, Lenke til kommentar
Diff Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Sånn, da var NZXT Lexa hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå