Gå til innhold

Thermaltake Xaser Tsunami ELLER NZXT Lexa?

Anbefalte innlegg

Skal bestille kabinett i dag, men er fortsatt usikker på hva jeg skal velge...

Mine to kandidater er:

NZXT Lexa

Thermaltake Tsunami med vindu

Har en følelse av at begge kabinettene støyer, men ønsker inspill om dette :)

Noen som vil komme med en rask kommentar?

EDIT! Ønsker kommentarer fra noen som har kjøpt, eller kjenner noen som har kjøpt et av disse. Vil ikke ha noen kommentarer som " Tsunami suger fordi det er så stygt" eller liknende :p

Endret av Diff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha valgt NZXT Lexa fordi det er et kabinett litt utenom det vanelige og utrolig tøft. Har en kamerat som har bygd i et sånt kabinett, utolig bra. (nå jugde jeg visst :hm: JEG ville jo selfølgelig kjøpt et enkelt kabbis og modda det :thumbup: ) hehe

Lenke til kommentar

Hei Diff..

Sitter selv med Tsunami toweret og ville sagt at det er et fint kabinett. Men ikke topp å bygge i egentlig, hvis du skal ha en litt stor cpu vifte og et litt stort sjkermkort så blir det fort trangt om plassen. Har ingen erfaringer med LExa, men kan si at jeg så på det toweret før jeg kjøpte tsunamien. Grunnen til at det ble tsunami er fordi det tok nesten 1 mnd før lexa kom i butikken, og så lenge orket jeg ikke vente :)

Lenke til kommentar

Det er vel få som har kjøpt Lexa kabinettet(elns) siden det er såpass nytt ;) Men jeg ville gått for Lexa, siden det er litt utenom det vanlige, også støyer viftene i Tsunamien littegrann.. For å få en extra fin støydempende effekt kan du kjøpe støydempingsmatter da ;)

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Har tsunami og det bråker litt, ikke veldig mye, men litt. Ser eller rått ut! Lexa er litt feminint syntes jeg :blush: Men tsunami er tøft det :thumbup:

Minus er kansje lite plass? Ikke vet jeg, det var netshop som satte i sammen pcen.

Det at det er litt støy, det skal jeg også være enig i. Vis du skal ha det, vurder å kjøp 2 ekstra vifter ... Eller gå for Lian Li pc7. Det ville jeg ha tatt vis jeg ikke måtte ha valgt kabinett fra netshop.no,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...