Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er man for gammel til å få barn?

Anbefalte innlegg

det kan jo være en fordel å ha foreldre som ikke er så unge også. de er sannsynligvis godt etablerte. har god og stabil økonomi, og har fått roet seg litt ned. modern var 36 og fattern 43 da jeg ble født, og synes det er helt greit

5639635[/snapback]

Økonomisk sett, ja. Fysisk sett, nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det kan jo være en fordel å ha foreldre som ikke er så unge også. de er sannsynligvis godt etablerte. har god og stabil økonomi, og har fått roet seg litt ned. modern var 36 og fattern 43 da jeg ble født, og synes det er helt greit

5639635[/snapback]

Samme greia her..Funker fint.

5639649[/snapback]

Samma her også...

I dag er jeg 17 og mamma og pappa fyller 60år i år....

Syns ikke de er for gamle jeg, har heller ikke hatt noen problemer med det.

Heller litt eldre enn for unge foreldre spørr du meg.

5640043[/snapback]

du har gamle foreldre. eg er selv 17 og snart 18, min mor er snart 38 =)

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke man bør tenke på å få barn når man er over 40 år. Noen år over kan gå ann, hvis den andre parten da er noen år yngre.

Når foreldrene til noen er tilnærmet like gamle som gjennomsnittlige besteforeldrene til andre på samme alder så blir det ihvertfall for meget etter min mening.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så lenge foreldrenes alderdom ikke er til bry (fysisk sett) til du har flyttet ut og kan stå på egne ben så er det bare bra at de er av den litt eldre typen. Har som regel en lengre livs-erfaring og leste her om dagen at barn med eldre foreldre får som regel en bedre oppdragelse.

Foreldrene dør jo en eller annen gang. Hvis man først er ute av huset, hvilken alder er det minst trist å miste sine foreldre i?

Lenke til kommentar

Mine foreldre er 58 og 59, pappa blir 60 når jeg er 17

mangen mener at de er gamle, selv syns jeg ikke det. Dels fordi de oppfører seg som at de var 40, og dels fordi de rett og slett er foreldra mine.

Nå skal de og nevnes, at de fleste i klassen har besteforeldre som er helt nede i 50års aldren.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Kommer an på hva du mener.

De fleste kvinner slutter å produsere eggceller når de er 45-50år, men verdens eldste mor er 67, eller noe. Menn produserer sædceller hele livet, så så lenge tissen står, kan man få barn.

Men jeg må si... Når du får barn i en alder av 67 år, bør du være temmelig sprek. Foreldre skal jo være der hele tida, gjerne leke litt, orke litt mas, lage mat, skifte bleier osv. Det er jo et jævla mas som kunne tatt knekken på en 67-åring lett.

Lenke til kommentar
Kommer an på hva du mener.

De fleste kvinner slutter å produsere eggceller når de er 45-50år, men verdens eldste mor er 67, eller noe. Menn produserer sædceller hele livet, så så lenge tissen står, kan man få barn.

Men jeg må si... Når du får barn i en alder av 67 år, bør du være temmelig sprek. Foreldre skal jo være der hele tida, gjerne leke litt, orke litt mas, lage mat, skifte bleier osv. Det er jo et jævla mas som kunne tatt knekken på en 67-åring lett.

5839480[/snapback]

*sigh*

Jeg er 24 og det tar jo knekken på meg så :hmm:

Men over 30 er min egen grense, etter det vil ikke jeg ha flere barn :p

men kjenner flere som har vært nærmere 40 utan at det ser ut til å være noe problem

Lenke til kommentar
jeg kjenner en fyr som er 18 som har en far som er 78 og en mor som er et par år yngre.

jeg behøver ikke engang fortelle at den familien er en gjeng med freaks

5638374[/snapback]

Når jeg ble født var pappa 50 og mamma 32, men vil ikke akkurat si at min familie er en gjeng med freaks...

Lenke til kommentar
jeg kjenner en fyr som er 18 som har en far som er 78 og en mor som er et par år yngre.

jeg behøver ikke engang fortelle at den familien er en gjeng med freaks

5638374[/snapback]

Neida, Avataren din forteller meg alt.... ;)

Ontopic: Norske kvinner vil jo ikke føde mer, altfor opptatt av karrieren sin nå for tiden....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...