Killer_DT Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Simen1 skrev (2002-09-20 15:12):Killer_DT: Prøver du å sette pers i antall meldinger på en dag? tror jeg ikke jeg klarer, satt engang hele arbeidsdagen (8timer/20min) å postet! Klarte rundt 80 meldinger den dagen! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hva med å bytte ut ledningen til musen med en ny med en leder ekstra?? Det er jo enkelt... Dermed kan du få 12 volt uten å måtte hobbykoble så mye. Pluss at det går ikke an å se det. (Bortsett fra litt tykkere kabel...) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 220v koblet rett i armen da blir du nok varm Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-09-22 11:44):Hva med å bytte ut ledningen til musen med en ny med en leder ekstra?? Det er jo enkelt... Dermed kan du få 12 volt uten å måtte hobbykoble så mye. Pluss at det går ikke an å se det. (Bortsett fra litt tykkere kabel...) Og hvor foreslår du at jeg finner en slik kabel? Jeg må jo ha en med PS2 ferdig lodda på da... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 11:01, skrev Snekker`n:220v koblet rett i armen da blir du nok varm LOOOOOL :smile: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hva er vitsen i det her ? Du minner meg om en sån negativ fyr som skal prøve prosjekt som bare er ***** ***** .(unnskyld utrykke). For min del skjer sånt aldri ,men sitter du på et veldig kaldt rom eller? Ja ja prøv og skylle hendene under varmt vann. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: For min del skjer sånt aldri ,men sitter du på et veldig kaldt rom eller? Skjønner du ikke at han sitter i et fryserom. Prosessoren må ha det bra vet du. :wink: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-09-23 17:58): Quote: For min del skjer sånt aldri ,men sitter du på et veldig kaldt rom eller? Skjønner du ikke at han sitter i et fryserom. Prosessoren må ha det bra vet du. :wink: Ja jeg har jo AMD, og for at den skal funke skjikkelig må man jo ha noen minus grader i rommet! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 22:38, skrev j_j:Du har dårlig blodsirkulasjon, det finnes medesin mot det.....men prøv føsrt naturlige urter som du for tak i hos helsekost butikker. Jeg har samme problem med føttene, enten er de glo varme eller fryser de. [offtopictroll] Med forbehold om at vedkommende muligens sitter på et veldig kaldt rom. Seriøst, før man lar seg svindle av en helsekostbutikk: Det finnes en medisin som funker bra mot blodsirkulasjon. Det kalles og trene. Du vet når man trener ved å f.eks. jogge, sykle eller spille fotball øker man blodsirkulasjonen i kroppen. For en normal frisk person har blodet en temperatur på 37 grader Celsius, ergo økt blodsirkulasjon ettter trening fører til at man ikke, med mindre det er veldig kaldt* ikke vil fryse på hendene. *Kaldt er selfølgelig subjektivt og personlig, men jeg vil tro at mindre enn 15 grader vil bli regnet for kaldt på et datarom. Tror Satens Arbeidstilsyn regner 18 grader som laveste grense for tillatt temperatur der man kan sitte rolig over lengre tid foran en PC uten å fryse. Men friske personer i god form bør ikke ha problemer før 15 grader fordi SA tar hensyn til at det i befolkningen er personer i dålig form/personer som fryser lettere. Så med mindre du sitter i et rom med mindre enn 15 grader ----> Kom deg til ****te ut å jogg din late datanerd. :-] ® (ikke ta det personlig, hey det var ment litt humoristisk. Og dessuten; du, ja de fleste, inkludert meg har godt av og trene mer. Så dersom du følger rådet har jeg sannsynligvis forlenget livet ditt med minst 10 år) [/offtopictroll] _________________ Mvh. Jattajatta 1.If anything can go wrong, it will go wrong. 2.If something can't possibly go wrong, it will anyways. 3.If there is a time when something can go more wrong, it will happen then. - [ Denne Melding var redigert av: Jattajatta på 2002-09-24 17:35 ] Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Når du er fragga på UT.. ta på deg joggesko, jogg 3 runder rundt huset og sett deg i stolen igjen klar til en ny runde. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-09-23 16:43):Og hvor foreslår du at jeg finner en slik kabel? Jeg må jo ha en med PS2 ferdig lodda på da... Her på verkstedet mitt, og ps/2 kan jeg lodde på til deg. Det kan UMULIG være noe vanskelig... Lenke til kommentar
pbn Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Dere stresser sånn med å ha varme kablene på undersiden av musen.. hvorfor ikke på oversiden? Det finnes såkalte "varmetepper" som du kan kjøpe og plassere oppå.. mye bedre.. Lenke til kommentar
JOB Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det er jo blitt så hipt med vannkjøling i PC-en, så hvorfor ikke gjøre dette i samme stil, og bruke vannvarming i musa? Det blir jo musestille :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Næhh... man tager hva man haver, og om man intet haver, så tager man hamsteren til lillesøs og en flaske lim. Det løser også probl. med sleipe, svette fingre... Alternativt finnes det poser med kjemisk væske som "lades opp" i varmt vann. Når disse er avkjølt avgir de varme ved risting. Musa må da moddes for enkel ut og innsetting. Løsning ? (men det var dette med 12 V) [ Denne Melding var redigert av: RulleRimfrost på 2002-09-25 16:33 ] Lenke til kommentar
JOB Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 16:26, skrev RulleRimfrost:Alternativt finnes det poser med kjemisk væske som "lades opp" i varmt vann. Når disse er avkjølt avgir de varme ved risting. Musa må da moddes for enkel ut og innsetting. Ja, og så kan han legge inn vibrasjon i musa så han slipper å riste den! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 16:30, skrev JOB:Ja, og så kan han legge inn vibrasjon i musa så han slipper å riste den! Evt. møte meg i CT. Han vil da skjelve naturlig av frykt :smile: Lenke til kommentar
JOB Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Evt. vente til han blir så kald at han begynner å riste naturlig. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Eller; lag til varmekabler UNDER musmatten, da slipper man fikle med musen.. lodde på hk er bare tull, lett å ødelegge hvis man ikke vet hva man driver med =) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Alle gode forslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå