Snatch Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 skal ha meg en 22" CRT skjerm men vet ikke helt hva som er det beste valget tenkte meg den samsungen siden den har litt bedre refreshrate på 1200*1600 en den billigste fra NEC noen som har erfaringer fra NEC eller samsung? http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...D=15&t=1606&l=2 Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hehe, du skal bruke mye penger på skjerm ser jeg. Skal kjøpe meg ny skjerm jeg også, tenkte på en 19 tommer. man må jo kunne ha dem med til LAN osv.. En 22 tommer blir vel litt i det største laget til det ? Eller kanskje jeg kjøper en 21 tommer, men det er så j**** dyrt syntest jeg.. Blir jo like dyrt med skjerm som for hele maskinen- Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 men kjøper man en god, stor skjerm har man den i 2-3 år, er ikke som med en PC hvor man må bytte etter 1-1 1/2 år, min eneste erfaring med 19" skjermer er styr unna alt som heter Hansol 22" veier rundt 24-30 kilo så det er ikke vekten som er problemet men størrelsen, husker jeg hadde problemer med å få en 21" inn i en Honda Civic :smile: måtte legge ned seteryggen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Så vidt jeg vet så går NEC for å være bedre en samsung... Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 fant bare ikke ordentlige stats til NEC skjermen, noen som vet om webshopper som leverer 22" skjermer Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Sjekk skjermene til viewsonic om du har sjansen... Imponerende bilde på de... ER ikke enig i at skjermen holder 2-3 år... kjøpte meg en 17" nokia skjerm for 5 år siden, og bildekvaliteten på den er fortsatt strålende.... Skal kjøpe meg en 22" viewsonic når jule-bonusen kommer, så tenker jeg at jeg har skjerm i mange år fremover..... Har ikke planer om å drasse den med meg heller, så at den er stor og tung spiller ingen rolle... Har forøvrig en ekstremt liten bil med to seter uten bagasjerom, så da må jeg leie bil uansett ;-> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå