Chb Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Det der er jo ikke å sleeve, det er å tre spiral wraps enls. på kablene. juksemakker 5680026[/snapback] I know, I know! Menmen.. Min PSU er ihvertfall sleevet med ekte strømper. Men klarer ikke å få til ATX-kabelen. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Joda, det klarer du Du må bare merke kablene Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Den sleevinga de var ikke mye til bra syns jeg men.. Mye bedre med strømper Er du usikker på hvem som skal hvor er det bare å merke kablene : ) Og lurer du på hvordan du skal ta ut kontaktene, ta en titt i Guidene Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Dette ser fett ut Må nok følge med videre her, ja. Lenke til kommentar
Chb Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Takker fo alle svar! Men er det noen som har tips til hva som kan gjøres videre? Er glad for alle svar Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Foresten, skal du ikke gjøre noe med fronten elr.? Lenke til kommentar
Chb Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Foresten, skal du ikke gjøre noe med fronten elr.? 5731919[/snapback] Har lyst men veit ikke helt hva! Har du noen ideer? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Foresten, skal du ikke gjøre noe med fronten elr.? 5731919[/snapback] Har lyst men veit ikke helt hva! Har du noen ideer? 5732154[/snapback] Mye man kan gjøre -Lage viftehull -Stealthe no viftestyring -Sette på egen power knapp -Stealthe dvd brenner o.l. -Gravere et eller annet i plexi og feste det foran -Lage front av alu(under) og plexi(over) og sette i noen LEDs osv osv.... Lenke til kommentar
Chb Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Foresten, skal du ikke gjøre noe med fronten elr.? 5731919[/snapback] Har lyst men veit ikke helt hva! Har du noen ideer? 5732154[/snapback] Mye man kan gjøre -Lage viftehull -Stealthe no viftestyring -Sette på egen power knapp -Stealthe dvd brenner o.l. -Gravere et eller annet i plexi og feste det foran -Lage front av alu(under) og plexi(over) og sette i noen LEDs osv osv.... 5732248[/snapback] Takk takk! Får se. Er litt red for elektronikken i fronten, og om det er noe der nederst. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvilek elektronikk? USB portene og det der? I så fall så henger ikke de sammen med frontdekselet og bryteren er noe av det simpleste som finnes. Lenke til kommentar
Chb Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Hvilek elektronikk? USB portene og det der? I så fall så henger ikke de sammen med frontdekselet og bryteren er noe av det simpleste som finnes. 5760349[/snapback] Jeg sjekka og det er ikke noe farlig!! Hvordan hadde det vært med 80mm vifte med UV fan grill i front? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Synes ikke kablene er så veldig ryddige, de til katodene ser ikke så fine ut, du bør kanskje flytte inverteren. Da kan det bli finere, og om kablene ikke rekker må du bare skjøte dem. Ellers kan du jo legge kablene bak hovedkort platen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Synes ikke kablene er så veldig ryddige, de til katodene ser ikke så fine ut, du bør kanskje flytte inverteren. Da kan det bli finere, og om kablene ikke rekker må du bare skjøte dem. Ellers kan du jo legge kablene bak hovedkort platen. 5765289[/snapback] Eller bare sleeve Lenke til kommentar
Chb Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Synes ikke kablene er så veldig ryddige, de til katodene ser ikke så fine ut, du bør kanskje flytte inverteren. Da kan det bli finere, og om kablene ikke rekker må du bare skjøte dem. Ellers kan du jo legge kablene bak hovedkort platen. 5765289[/snapback] Eller bare sleeve 5765809[/snapback] JA! SOm jeg har gjort på MIN pc Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hvilek elektronikk? USB portene og det der? I så fall så henger ikke de sammen med frontdekselet og bryteren er noe av det simpleste som finnes. 5760349[/snapback] Jeg sjekka og det er ikke noe farlig!! Hvordan hadde det vært med 80mm vifte med UV fan grill i front? 5765230[/snapback] Hadde sikkert gått bra, men etter min mening blir det litt harry med en uv grill. Bruk heller en laserkuttet grill! Lenke til kommentar
Chb Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Hvilek elektronikk? USB portene og det der? I så fall så henger ikke de sammen med frontdekselet og bryteren er noe av det simpleste som finnes. 5760349[/snapback] Jeg sjekka og det er ikke noe farlig!! Hvordan hadde det vært med 80mm vifte med UV fan grill i front? 5765230[/snapback] Hadde sikkert gått bra, men etter min mening blir det litt harry med en uv grill. Bruk heller en laserkuttet grill! 5769886[/snapback] Ja, er egentlig litt enig der må jeg si! Jeg må bare skaffe jeg hullbor! på 80mm. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du har jo "dremel". Da er det bare å merke opp hvor du skal kutte, og uansett er det ikke 80mm hullbor du skal ha, tror det er 74mm, men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du har jo "dremel". Da er det bare å merke opp hvor du skal kutte, og uansett er det ikke 80mm hullbor du skal ha, tror det er 74mm, men jeg er ikke sikker 5771862[/snapback] 78mm Lenke til kommentar
Chb Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Mini-update HAr nå vært å kjøpt litt utstyr. Det som ble kjøpt inn er: -m5 skruer -m5 låsemuttere -og frostspray. (Har i tillegg lakkert en annen av de tre dell dimension 5150ene vi har hjemme) Mvh. Chb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå