Gå til innhold

Project DELL Overkill

Anbefalte innlegg

Det der er jo ikke å sleeve, det er å tre spiral wraps enls. på kablene. juksemakker :p

5680026[/snapback]

I know, I know! Menmen.. Min PSU er ihvertfall sleevet med ekte strømper. Men klarer ikke å få til ATX-kabelen. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Foresten, skal du ikke gjøre noe med fronten elr.?

5731919[/snapback]

Har lyst men veit ikke helt hva! Har du noen ideer?

5732154[/snapback]

Mye man kan gjøre :)

-Lage viftehull

-Stealthe no viftestyring

-Sette på egen power knapp

-Stealthe dvd brenner o.l.

-Gravere et eller annet i plexi og feste det foran

-Lage front av alu(under) og plexi(over) og sette i noen LEDs

osv osv....

Lenke til kommentar
Foresten, skal du ikke gjøre noe med fronten elr.?

5731919[/snapback]

Har lyst men veit ikke helt hva! Har du noen ideer?

5732154[/snapback]

Mye man kan gjøre :)

-Lage viftehull

-Stealthe no viftestyring

-Sette på egen power knapp

-Stealthe dvd brenner o.l.

-Gravere et eller annet i plexi og feste det foran

-Lage front av alu(under) og plexi(over) og sette i noen LEDs

osv osv....

5732248[/snapback]

Takk takk! Får se. Er litt red for elektronikken i fronten, og om det er noe der nederst.

Lenke til kommentar
Hvilek elektronikk? USB portene og det der? I så fall så henger ikke de sammen med frontdekselet og bryteren er noe av det simpleste som finnes.

5760349[/snapback]

Jeg sjekka og det er ikke noe farlig!! Hvordan hadde det vært med 80mm vifte med UV fan grill i front? :roll:

Lenke til kommentar

Synes ikke kablene er så veldig ryddige, de til katodene ser ikke så fine ut, du bør kanskje flytte inverteren. Da kan det bli finere, og om kablene ikke rekker må du bare skjøte dem. Ellers kan du jo legge kablene bak hovedkort platen.

Lenke til kommentar
Synes ikke kablene er så veldig ryddige, de til katodene ser ikke så fine ut, du bør kanskje flytte inverteren. Da kan det bli finere, og om kablene ikke rekker må du bare skjøte dem. Ellers kan du jo legge kablene bak hovedkort platen.

5765289[/snapback]

Eller bare sleeve :wee:

Lenke til kommentar

5765289[/snapback]

Eller bare sleeve :wee:

5765809[/snapback]

JA! SOm jeg har gjort på MIN pc

Lenke til kommentar
Hvilek elektronikk? USB portene og det der? I så fall så henger ikke de sammen med frontdekselet og bryteren er noe av det simpleste som finnes.

5760349[/snapback]

Jeg sjekka og det er ikke noe farlig!! Hvordan hadde det vært med 80mm vifte med UV fan grill i front? :roll:

5765230[/snapback]

Hadde sikkert gått bra, men etter min mening blir det litt harry med en uv grill. Bruk heller en laserkuttet grill!

Lenke til kommentar

5760349[/snapback]

5765230[/snapback]

Hadde sikkert gått bra, men etter min mening blir det litt harry med en uv grill. Bruk heller en laserkuttet grill!

5769886[/snapback]

Ja, er egentlig litt enig der må jeg si! Jeg må bare skaffe jeg hullbor! på 80mm.

Lenke til kommentar

Mini-update

HAr nå vært å kjøpt litt utstyr.

Det som ble kjøpt inn er:

-m5 skruer

-m5 låsemuttere

-og frostspray.

(Har i tillegg lakkert en annen av de tre dell dimension 5150ene vi har hjemme)

Mvh. Chb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...