Gå til innhold

Ukens tilbud på Zepto.no

stockman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å kjøpe maskinen som Zepto har som ukens tilbud ( http://www.zepto.no ). Hva synes dere om maskinen,og ike minst prisen?. Er det noe bra tilbud de lokker med? Er det evt andre maskiner de har som er bedre ytelsemessig/prismessig. Ønsker å lige på ca 12.000,-

Takk for hjelpen

5636066[/snapback]

Jeg syns også tilbudet er bra og har tenkte til å benytte meg av det.

Det er forøvrig en test av denne maskinen her:

http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/z...ote_2314w/19160

Er det noen som har erfaringer med zepto som butikk fra før?

Jeg ser at de benytter seg av forhåndsbetaling, og vil gjerne høre noen erfaringer før jeg setter inn pengene på kontoen dems.

Lenke til kommentar
kjøp heller maskinen på whitebox.no..... tror den er litt billigere der, men samme spesifikkasjoner.  ;)

5637639[/snapback]

Husk at Whitebox oppgir uten mva. Gang prisen med 1.25 og du får det du må betale, da kommer du vel oppi ca den samme prisen som på zepto. Forskjellen er at man får med et tv-kort i prisen fra zepto...

Lenke til kommentar
kjøp heller maskinen på whitebox.no..... tror den er litt billigere der, men samme spesifikkasjoner.  ;)

5637639[/snapback]

Så lenge zepto har dette tilbudet er de billigere enn WhiteBox på denne maskina, men det stemmer at WB er billigere til vanlig.

(Zepto slår av 2490 kr fra sin vanlige pris)

Jeg personlig bestilte denne maskina fra WB forrige tirsdag og ble lovet en leveringstid på 7 dager. Nå på lørdagen fikk jeg mail fra WB om at de ikke fikk inn maskina mi før 8.mars, og "håpet dette var greit for meg".

Mandag sendte jeg da en mail til WB og sa at det var uakseptabelt, at jeg ville avbestille maskina og at jeg heller bestilte en fra Zepto.

Samme dag fikk jeg både mail og oppringning fra WB som ville si at "siden jeg så det på den måten så kunne de selvfølgelig sende meg en maskin dagen etter"......

Denne "servicen" gjorde for min del at jeg ikke greide å stole på WB og bestilte fra Zepto isteden. Så får vi se hvor lang leveringstid de ender opp med å ha.

:-)

Noen som har erfaring med leveringstida til Zepto forresten?

Lenke til kommentar
problemet med denne maskinen er at skjermen er fryktelig liten.14" er i minste laget synes nå jeg. Ellers skal Zepto være veldig bra på levering. De holder det de mener.

5640335[/snapback]

Selvfoolgelig har den 14.1", den er jo en "thin & light" maskine så er det jo normalt.

Det finnes også ultraportable notebookene som har enten 12" eller 10.6" skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...