Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

trenger hjelp se her!Pc'en klikker

Anbefalte innlegg

Hei...

Pc'en min restarte seg etter ei litta stund har nett formatert men det hjalp ikkje:S:S

Cpu'en ligger på rundt 50grader og systemtempraturen ligger på 30grader har det noe med det?

AMD Sempro 1.8GHz

ATi radeon 9550 nesten nytt

NVIDIA nForce 2 ultra 400Chipset Based(Sockel A vist det kan hjelpe)

2 Maxstro (har bare ein i no)(gjekk ikkje annt og instalere Windows Xp Home Edition på den eg ikkje har i no)

Probleme begynnte når eg satte i ei hardiskk til trur eg, for ettter det så har det alldrig funngert skikklig(vist det kan hjelpa)

Pc'en restarte seg bare når eg er på msn og høre på Musikk med Windows mediaplayer eller vist eg spiller CS Bf2 O.L. av og til blir det det bare svart sjerm da må eg restarta med restart knappen.

no når eg skriver dette tar det lang tid før det kommer det eg skriver:S:S

kan det ha noe med att pc'en ligger inne med feil CPU??

takk på Forhand

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1.Det første du skal gjøre er å lese retningslinjene for bruk av forumet!

2.Pcen din er vel absolutt ikke sterk nok til bf2.

3.Slett alle drivere.. reinnstaler driverne.. kontroller at disk nr2 er satt som slave/cableselct

Vis den er satt som cableselct.. så må du huske å sette disken uten os som nr 2 på kablen...

4. Hvorfor nevner du forskjellige specs på 3tråder som omhandler det samme?(putt allt inn i en tråd..)

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar

4. Hvorfor nevner du forskjellige specs på 3tråder som omhandler det samme?(putt allt inn i en tråd..)

5636040[/snapback]

han tror han kan legge ut flere specs slik at han får flere svar men det blir jo bare rot av slikt. han har bare kopiert problemet fra den andre specen og laget en ny en

Lenke til kommentar
1.Det første du skal gjøre er å lese retningslinjene for bruk av forumet!

2.Pcen din er vel absolutt ikke sterk nok til bf2.

3.Slett alle drivere.. reinnstaler driverne.. kontroller at disk nr2 er satt som slave/cableselct

Vis den er satt som cableselct.. så må du huske å sette disken uten os som nr 2 på kablen...

5636040[/snapback]

finns det prog som eg kan reinstalera alle driverene med???

Lenke til kommentar

Er du for lat til å reinnstalere alle manuelt?

Bare til å laste ned et programm som fjerner alle .reg filer, så gjør du sånn:

1. Slett alle drivere fra slett/legg til programmer

2. Kjør .reg fjerner programmet

3. Legg inn drivere igjen.

Tar sikkert 30min.. eller noe

Edit: Kan du følge tips 1 i den første posten min?

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

Ikke skriv dialekt heller. Dialekt hører 1800tallet til.

Her skal det gå i Nynorsk/Bokmål, ikke noe annet!

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...