Fumler Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kan noen gi meg link til en side hvor jeg kan muligens laste ned DC++ hub/server programmet, og gi meg en guide til hvordan man setter opp en DC++ hub/server. Vi sitter nå på LAN og ingen har en aning om hvordan man setter opp. Trenger desperat hjelp! Takke på forhånd! Fredrik Pettersen... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg la ut en kort guide på linux-forumet, om du kan tenkte deg å kjøre det... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Selv har jeg brukt opendchub en del, veldig enkelt og greit Ellers har du yhub som er så enkelt at du ikke trenger en guide Endret 24. februar 2006 av norpheus Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 tja.. google etter YnHub akkurat samme som Yhub bare med en del nye funksjoner.. ellers er det ingenting og sette opp. bare skriv inn riktig IP og port, og tillat programmet i firewallen There's is like NOTHING to it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå